تحریف هنرمندانه دشمن، جای ارزش و غیرارزش را تغییر می‌دهد


تحریف هنرمندانه دشمن، جای ارزش و غیرارزش را تغییر می‌دهد

جیرفت - ایرنا - خطیب جمعه جیرفت با بیان اینکه تحریف هنرمندانه دشمنان جای ارزش و غیرارزش را تغییر می دهد گفت: دشمن با نقشه تحریف درصدد براندازی نظام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع) افزود: تحریف زمینه ساز تحریم و به نتیجه رسیدن دشمن است از این رو باید هوشیار باشیم.
وی حربه محاصره اقتصادی را سناریوی استکبار دانست و تصریح کرد: دشمن چون در نقشه های مختلف موفق نشد، هر روز درصدد اجرای نقشه جدیدی بوده و امروز با تحریم ها دنبال رسیدن به اهداف خود است.
خطیب جمعه جیرفت، عامل موفق نشدن نقشه های دشمن را آگاهی بخشی و بصیریت افزایی مردم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه تکمیل پازل تحریم با واژه تحریف برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: تحریف، ضربه به روحیه مردم و آدرس غلط دادن به آن هاست.
حجت الاسلام کمالی ادامه داد: دشمن با غیرواقعی نشان دادن ارزش ها دنبال به نتیجه رسیدن به نقشه های خود است.
وی مصداق تاریخی خطر تحریف را در دوران امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: مردم با تحریف اینکه یزید دشمن نیست در نقشه آن‌ها گرفتار و پس از گذر زمان متوجه اشتباه بزرگ خود شدند.
خطیب جمعه جیرفت افزود: جریان تحریف دشمن شناسی را دچار اشتباه می کند تا جایی که یزید را بر امام حسین (ع) ترجیح می دهند.
وی تصریح کرد: دشمن امروز مانند گذشته با ابزار دین جلو می آید تا مردم دچار تحریف شوند.
حجت الاسلام کمالی، آدرس اشتباه دادن و مشکلات را گردن رهبری انداختند را نوعی تحریف و نقشه دشمن توسط پیاده نظام غرب گرا دانست و گفت: عده ای با هدف ناکارآمد نشان دادن ولایت فقیه، به دنبال تکمیل پازل تحریم با تحریف هستند.
وی رسانه را ابزاری برای ترویج تحریف در جامعه دانست و گفت: امروز برخی رسانه ها شایعه پراکنی می کنند و جماعت غربگرا، افراد انقلابی را زیر سئوال می برند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان اصل انقلاب ورود می کنند، نه مسائل جزئی، لذا شکست مقاومت با تحریف و رسانه شکل می گیرد.
خطیب جمعه جیرفت اظهار داشت: آمریکا و انگلیس هیچ غلطی نمی کنند چون می دانند دست از پا خطا کنند، ایران جوابی قاطع به آن‌ها می دهد.
وی بیان کرد: امروز اگر ولایت سخنی فرمود باید پیروری کنیم تا بلایی که سر امام حسین (ع) آمد، به سرِ ما نیاید.
حجت الاسلام کمالی به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز ترامپ و بایدِن دارای یک مدل تفکر هستند لذا آن ها با اصل جریان انقلاب اسلامی مشکل دارند.
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، در جریان شهادت حاج قاسم سلیمانی جواب قاطع می دهیم لذا مردم بدانند جواب دندان شکن می دهیم.
خطیب جمعه جیرفت افزود: ما از پیاده نظام غربگرا نگران هستیم لذا پشت پرده جریان افزایش قیمت تخم مرغ، آهن و خودرو ناامیدی مردم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)