گزارش؛/ راز تحول بزرگ کوتینیو در بازگشت به بارسا


گزارش؛/ راز تحول بزرگ کوتینیو در بازگشت به بارسا

فیلیپه کوتینیو یکی از بهترین های بارسلونا در شروع فصل 21-2020 بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، فیلیپه کوتینیو پس از یک سال حضور قرضی در بایرن به بارسلونا بازگشت. او زمستان 2018 از لیورپول راهی بارسلونا شد و بین ژانویه تا می 2018 توانست 11 گل برای بارسا بزند و سومین گلزن برتر کاتالان ها بود. چ

کوتینیو در جام جهانی هم از خوب های برزیل بود ولی فصل 19-2018 برای او در بارسا کابوس وار سپری شد. او نتوانست پاسخ انتظارات ارنستو والورده و هواداران بارسا را بدهد و تابستان 2019 قرضی به بایرن مونیخ رفت.

گزارش؛/ راز تحول بزرگ کوتینیو در بازگشت به بارسا

ستاره برزیلی در تمرینات بایرن بود که به اهمیت کارهای بدنسازی بیشتر واقف شد و زیر نظر نیکو کواچ و سپس هانسی فلیک تمریناتی به مراتب دشوارتر از لیورپول و بارسلونا را تجربه کرد. اتفاقی که باعث پیشرفت در شکل بازی او شد و در نهایت وقتی به بارسلونا بازگشت، رونالد کومان سرمربی جدید باشگاه مانع جدایی او شد و در سه بازی نخست فصل باشگاه کاتالان نیز جزو بهترین ها بود.

راز تحول کوتینیو در بارسا استفاده از 2 بدنساز تخصصی است. او پس از اتمام تمرینات در منزل نیز تمرینات بدنسازی و استقامتی را زیر نظر مربیان اختصاصی خود دنبال می کند و نتیجه اش را نیز گرفته است. این کوتینیو دیگر هیچ شباهتی به کوتینیوی 19-2018 ندارد.

گزارش؛/ راز تحول بزرگ کوتینیو در بازگشت به بارسا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد