تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس در اردبیل


استاندار اردبیل گفت: با تصمیم ستاد کرونای استان اردبیل مدارس و مراکز آموزشی اردبیل به مدت دو هفته...

تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس در اردبیلاستاندار اردبیل گفت: با تصمیم ستاد کرونای استان اردبیل مدارس و مراکز آموزشی اردبیل به مدت دو هفته تعطیل می‌شوند.

اکبر بهنامجو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد کرونای اردبیل جلسات مکرری را در خصوص پیشگیری و نحوه رفتار با بیماری کووید – 19 در اردبیل برگزار می‌کند که در تصمیم نهایی این ستاد قرار شد مدارس و مراکز آموزش عالی به مدت دو هفته تعطیل شده و آموزش‌ها به صورت کاملا مجازی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان درصدد کاستن از میزان ابتلا به این ویروس ناشناخته در استان هستیم، خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته نظارت و پیگیری ستاد مدیریت کنترل ویروس کرونا مقرر شد مدارس اردبیل به مدت دو هفته غیرحضوری برگزار شود و ما از این بابت مشکلی نه از سوی دانش‌آموزان و نه از سوی کادر آموزشی نداریم.


رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان و حضور حداقلی دانش‌آموزان در کلاس‌ها با تصمیم ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا، کلیه کلاس‌های دانش‌آموزان تعطیل و بصورت غیر حضوری با برنامه شاد انجام می‌شود و بعد از دو هفته برای ادامه برگزاری کلاس‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.


استاندار اردبیل با قدردانی از مردم در راستای حفظ بهداشت عمومی و فردی و عدم حضور در اجتماعات متعدد به رغم ایام عزداری ماه محرم و صفر بیان کرد: مردم خود باید مشوق اصلی در قطع زنجیره ابتلا و از بین بردن این ویروس باشند که ما در این دو ماه نحوه رفتار قابل تحسین آنان را در عدم برگزاری مراسمات و تجمعات پرتراکم شاهد بودیم.


بهنامجو با اشاره به اینکه ما در پیوستن معلمان و دانش‌آموزان به شبکه آموزش دانش‌آموزی شاد مشکل خاصی را نداشتیم، تصریح کرد: در دو هفته آینده با همکاری اولیا و مسئولان آموزش و پرورش به ویژه قشر معلمان مسایل آموزشی به صورت مجازی و تنها در بستر شاد ارائه می‌شود که امیدواریم با بهتر شدن شرایط اردبیل از نظر ابتلا به کرونا بار دیگر شاهد از سر گرفته شدن تحصیلات حضوری در مراکز آموزشی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا