577 طرح برق‌رسانی سمنان با 68 میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شد


577 طرح برق‌رسانی سمنان با 68 میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شد

سمنان- ایرنا- مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: 577 طرح عمرانی برق‌رسانی با حجم سرمایه گذاری به مبلغ 68 میلیارد و 557 میلیون ریال در این شهرستان بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، مهدی پاک طینت روز شنبه با اشاره به این که چهار هزار و ۸۲۱ متر شبکه فشار ضعیف هـوائی و زمینی احداث شد، به رسانه ها افزود: توسعه سه هزار و ۲۱۳ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی ، از جمله اقدامات شرکت توزیع برق شهرستان سمنان در نیمه نخست سال ۹۹ بود.

وی با بیان این که ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۲ هزار و ۳۱۰ کیلوولت آمپر در این شهرستان نصب و بهره برداری شد افزود: ۷۵ دستگاه کنتور هوشمند در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی فهام، از آغاز امسال تا زمان حاضر در مدار قرار گرفت و شمار این کنتورها در شهرستان سمنان به یکهزار و ۴۸۸ دستگاه رسید.

وی با بیان این که ۸۲۰ متر کابل خودنگهدار در شهرستان سمنان دایر شد تصریح کرد: عملیات اصلاح و بهسازی ۱۲ هزار و ۴۶۲ متر شبکه توزیع برق، توسط گروه های عملیاتی این مدیریت به اجرا در آمد.

پاک طینت به طرح های در دست اقدام اشاره کرد و یادآور شد: بهینه سازی شبکه فشار ضعیف زمینی و بهسازی روشنایی معابر بلوار قائم(عج)، احداث شبکه فشار متوسط زمینی و پست توزیع برق هوایی به ظرفیت ۳۱۵ کیلوولت آمپر در تقاطع بلوار ولیعصر(عج) و خیابان شریعتی، در حال اجرا است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان بیان کرد: توسعه شبکه روشنایی معابر بلوار شهدای آتش نشان، برقراری شبکه ۲۰ کیلوولت به منظور رینگ خطوط رسالت و جهادیه، احداث شبکه فشار متوسط هوایی ضلع شمال شرقی میدان نور خیابان قلم، ارتباط پست های زمینی امام خمینی (ره) و مسجد جامع، اصلاح شبکه فشار ضعیف زمینی خیابان امام خمینی (ره) و توسعه پست زمینی پدمانتد با ظـرفیت ۴۰۰ کیلوولت آمپـر در خیابان شهید فیاض بخش، از برنامه های سه ماهه سوم امسال در حال انجام است.

بیش از ۷۱ درصد انرژی برق مصرفی استان سمنان صرف بخش‌های مولد می‌شود که بالاتر از میانگین مصرف این بخش در کشور است.

۷۶.۵ درصد مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی ، ۱.۳ درصد صنعتی ، ۱۴ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان