منتظر یک استقلال شوتزن و گلزن باشید !


منتظر یک استقلال شوتزن و گلزن باشید !

تمرین دیروز استقلال با مراسم معارفه مربیان جدید این تیم آغاز شد نوشته منتظر یک استقلال شوتزن و گلزن باشید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

منتظر یک استقلال شوتزن و گلزن باشید !

شوتزنان و گلزنان در کادر فنی استقلال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۹:۳۰
منتظر یک استقلال شوتزن و گلزن باشید !

تمرین دیروز استقلال با مراسم معارفه مربیان جدید این تیم آغاز شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعداز ظهر دیروز اولین تمرین استقلال با حضور کادر فنی جدید این تیم آغاز شد تا استارت این تیم برای فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰با حضور بازیکنانی زده شود که خاطرات زیادی در ذهن طرفداران این تیم ساخته اند .

هر چهار مربی این تیم سابقه بستن بازوبند کاپیتانی باشگاه را در مقاطع مختلف داشته اند. محمود فکری و سیروس دین محمدی در دهه ۷۰و اوایل دهه ۸۰لحظات زیبا و ماندگاری با زدن گلهای از راه دور برای هواداران این تیم ساخته اند . دو گل فکری به پرسپولیس و گل او به دالیان چین و یا گل سیروس به الهلال و جوبیلوایواتا در فینال جام باشگاه های آسیا از مهمترین گلهای این دو هافبک شوتزن استقلالی است.

فکری در کادر فنی خود دو فوروارد با سابقه گلزنی به پرسپولیس را هم دارد .صمد مرفاوی سال ها یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران بود و آرش برهانی سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد .سه گل مرفاوی با ضربه سر به پرسپولیس و گل او در فینال جام باشگاه های آسیا به لیاونینگ چین و فصل رویایی برهانی در سال قهرمانی استقلال در لیگ ۸۷-۸۸و سه گل او به پرسپولیس از مهمترین یادگاری های این دو مهاجم سابق فوتبال ایران است.

هواداران استقلال که چندین سال است ،فصل را با ناکامی شروع و به پایان می رسانند،حالا امیدوارند با حضور این نفرات در کادر فنی ،فصل فوتبالی سال آینده را برخلاف سال های قبل خوب شروع کنند و پایان خوبی هم داشته باشند.

منتظر یک استقلال شوتزن و گلزن باشید !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس