نمایشگاه نقاشی مجازی «تجربه خوش‌رنگ» در کرمان برگزار می‌شود


نمایشگاه نقاشی مجازی «تجربه خوش‌رنگ» در کرمان برگزار می‌شود

کرمان - ایرنا - نمایشگاه نقاشی مجازی تجربه خوش‌رنگ و رنگین‌نگاه شامل نقاشی‌های برگزیده اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به مناسبت هفته ملی کودک در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، همزمان با هفته ملی کودک ۲ نمایشگاه نقاشی تجربه خوش‌رنگ و رنگین‌نگاه از آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به صورت مجازی برای عموم از ۱۹ تا ۳۰ مهر ۹۹ برگزار می‌شود.

آثار برگزیده مسابقه نقاشی تجربه خوش‌رنگ و آثار برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی نقاشی اعضای کانون پرورش فکری استان کرمان به صورت مجازی نمایش داده می‌شوند.

نمایشگاه تجربه خوش‌رنگ شامل نقاشی‌های برگزیده اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است که سال ۹۵ با همکاری مشترک کانون و منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان برگزار شد و بچه‌ها با استفاده از رنگ‌های طبیعی دست‌ساز در این مسابقه شرکت کردند.

نقاشی‌های برگزیده تجربه خوشرنگ در نمایشگاه مجازی به نشانی http://rastaack.com/v/tajrobeh-khoshrang قابل مشاهده است و قرار است این آثار با مشارکت اداره‌کل کانون و منابع طبیعی در یک کتاب جمع‌بندی و چاپ شوند.

همچنین نمایشگاه رنگین‌نگاه شامل نقاشی‌های اعضای کانون استان کرمان است که در فاصله سال‌های ۹۵ تا ۹۹ در جشنواره‌های بین‌المللی برگزیده شدند و در گالری مجازی به نشانی http://rastaack.com/v/rangin-negah قابل مشاهده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...