50 سارق متواری در چنگ پلیس و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی


50 سارق متواری در چنگ پلیس و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد_ ایرنا_ فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح ضربتی مقابله و پیشگیری از سرقت در استان 50 نفر از مجرمان، سارقان و محکومان متواری ظرف 48 ساعت اخیر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری روز شنبه گفت: در اجرای این طرح تعدادی از ضایعاتی ها، اوراقی ها و استوک فروشی های سطح استان و همچنین تعدادی پاتوق متخلفان که از قبل شناسایی شده بود، مورد بازرسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در همین رابطه ۲۸ نفر سارق حرفه ای و ۲۲ نفر از محکومان متواری شناسایی و دستگیر شدند، افزود: ۳۶ فقره پرونده سرقت و تعداد زیادی از اموال سرقتی نیز کشف و برای بررسی بیشتر و شناسایی مالباختگان به پلیس آگاهی منتقل شد.

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو در چند روز گذشته، ۲ دستگاه خودرو سرقتی پراید کشف و در این خصوص ۲ نفر سارق نیز در بجنورد دستگیر شدند.
سرهنگ محمد غلامی گفت: بعد از شناسایی محل اختفای متهمان در عملیاتی غافلگیرانه سارقان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند در بازرسی از محل اختفای متهمان یک دستگاه پراید سرقتی کشف و یک دستگاه دیگر نیز که در یکی از محلات حاشیه ای شهر بجنورد مخفی شده بود، پیدا و در نهایت هر ۲ خودرو به توقفگاه منتقل شد.

یک تصادف با 2 کشته در گرمه

فرمانده انتظامی گرمه از برخورد یک دستگاه کامیونت ایسوزو با یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون کشنده در محور گرمه - چمن بید خبر داد که منجر به مرگ 2 نفر شد.

سرهنگ علیرضا پوربه گفت: حادثه ساعت 10 دقیقه بامداد امروز زمانی روی داد که کامیونت ایسوزو که در این مسیر در حال تردد بود به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی، ابتدا با یک دستگاه پراید که در همین مسیر در حال حرکت بود به صورت پهلو به پهلو برخورد کرد و سپس با انحراف بیشتر از مسیر به صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون که از مسیر گرمه به چمن بید حرکت می کرد، برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه هر 2 راننده خودروهای ایسوزو و کامیون به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند، اما خوشبختانه خودرو پراید هیچگونه مصدومی نداشت.
دستگیری 2 نفر سارق حرفه ای در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان اعلام کرد: 2 سارق که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به سرقت طلا از منزلی کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ مسعود وحیدی افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت 6 عدد النگو، گردنبند، سه حلقه انگشتر و یک جفت گوشواره اعتراف کردند.

آتش سوزی یک منزل در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد گفت: آتش سوزی یک منزل مسکونی در این شهر خسارت جانی دربرنداشت.

سرهنگ محمد گل‌محمدزاده با بیان اینکه پس از گزارش وقوع این حادثه، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس و آتش نشانی به محل اعزام شدند، افزود: با سرعت عمل عوامل آتش نشانی این آتش سوزی مهار شد و خسارت جانی به بار نیامد، اما بر اثر آن تعدادی از لوازم منزل در آتش سوخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس