آخرین خبر از لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران با “مالی”


آخرین خبر از لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران با “مالی”

بازی دوستانه تیم ملی ایران و مالی احتمالا برگزار خواهد شد. نوشته آخرین خبر از لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران با “مالی” اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین خبر از لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران با “مالی”

بالا رفتن احتمال برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و مالی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۱
آخرین خبر از لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران با “مالی”

بازی دوستانه تیم ملی ایران و مالی احتمالا برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران در دومین بازی دوستانه از فیفا دی مهر ماه؛ باید به دیدار مالی برود، اما کرونایی شدن چهار بازیکن این تیم شرایط برگزاری این بازی را پیچیده کرده است.

فدراسیون فوتبال در رابطه با شایعه‌ای که پیرامون تیم مالی و ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا منتشر شده است اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

با توجه به انتشار خبر ابتلای چند بازیکن تیم ملی مالی به کرونا در رسانه‌ها و به جهت تاکید بر حفظ سلامت کادر فنی و بازیکنان تیم ملی، پیگیری‌های دقیق فدراسیون فوتبال جهت صحت‌سنجی اخبار منتشره در این باره در رسانه‌های بین‌المللی توسط واحدهای مربوطه و به دنبال آن بررسی کلیت موضوع توسط ستاد کرونا در فوتبال آغاز شده است.
بر این اساس،اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌گردد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد روز سه شنبه ۲۲ مهر دومین بازی تدارکاتی خود را با هدایت دراگان اسکوچیچ در آنتالیا از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل تیم ملی مالی برگزار کند.

این در حالی است که مسئولان تیم مالی چهار بازیکن مبتلا خود را در قرنطینه قرار داده و حتی در بازی با غنا نیز از آن‌ها استفاده نکرده‌اند.

از طرفی فدراسیون فوتبال نیز در حال مشورت با ستاد ملی مبارزه با کرونا است تا با تایید این نهاد بازی دوستانه خود را برگزار کند.

چیزی که به نظر می‌رسد حاصل شده و بازیکنان ملی پوش ایرانی برای برگزاری اردوی ترکیه راهی آنتالیا شده اند و در پایان آن بازی دوستانه با مالی را نیز انجام خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان