ریجلاین HPD فیس لیفت 2021/ هوندا مدل جدید محصول موفق خود را معرفی کرد (+عکس)


ریجلاین HPD فیس لیفت 2021/ هوندا مدل جدید محصول موفق خود را معرفی کرد (+عکس)

آنچه که ریجلاین را به یک محصول شاخص تبدیل می کند ویژی های فنی و بویژه ایمنی این خودرو است.

عصرایران- پیش از این درباره محصول ارزشمند هوندا در بازار وانت های سبک یک نقد و بررسی کامل را منتشر کرده ایم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. همانطور که در آن مطلب نیز اشاره شد؛ آنچه که ریجلاین را به یک محصول شاخص تبدیل می کند ویژی های فنی و بویژه ایمنی این خودرو است.

برای مثال IIHS (مؤسسه‌ بیمه و ایمنی بزرگراه‌ های آمریکا) اقدام به انجام تست تصادف از 11 وانت پرفروش دنیا کرد که میان آنها فقط هوندا ریج لاین موفق به دریافت عنوان Top Safety Pick شد. در این آزمایش محصولاتی مانند رم1500، نیسان تیتان، تویوتا تاکوما، فورد اف-150 و ... شرکت داشتند. البته سایر محصولات نیز در بخش های مختلف امتیازهای خوبی را کسب کردند مخصوصا اف-150 که موفق ترین میانگین امتیاز در تمامی قسمت ها را به خود اختصاص داد اما همانطور که اشاره شد عنوان Top Safety Pick فقط به ریجلاین اختصاص یافت.

براساس اطلاعات موجود، هوندا برای تولید ریجلاین از فولاد کم‌آلیاژ پراستحکام در قالب فریم یکپارچه با 4 اتصال نردبانی در شاسی استفاده کرده است. این ساختار نه تنها استحکام خودرو را به میزان چشمگیری افزایش داده بلکه در هماهنگی با سیستم تعلیق اختصاصی هوندا، تجربه یک رانندگی لذت بخش با دریافت حداقلی تکان و لرزش از جاده را ممکن ساخته است.

حالا تصاویر جدیدی از فیس لیفت 2021 ریجلاین منتشر شده که طرفداران پیکاپ های مدرن را درگیر خود کرده است. اینجا تغییرات زیادی مشاهده می شود که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید فرم دماغه کاملا بروزرسانی شده است. شیب این قسمت از بین رفته و منظره ای که ایجاد شده شباهت زیادی به پیکاپ های پرقدرت آمریکایی دارد. به عبارت دیگر گریل(جلوپنجره) عمودی، چراغ های اصلی با گرافیک داخلی بسیار جذاب و عناصر کرومی حجیم موجب شده تا فیس لیفت ریجلاین چهره ای کاملا تهاجمی داشته باشد.

بامپر(سپر) جلو نیز حجیم شده و در مقایسه با محصول قبلی جزئیات بیشتری را به نمایش می گذارد که شامل ورودی های هوا و جانمایی جدید مه شکن ها در دو ردیف می شود.

با حرکت به سمت نمای جانبی به هلال پلاستیک عریضی می رسیم که روی لبه فندرها(گلگیر) قرار گرفته است. به رغم بهبود وضعیت دماغه و افزایش شباهت این منظره به وانت های پرقدرت آمریکایی؛ در رابطه با شیب سقف همچنان حس ملاقات با یک سدان به مخاطب انتقال می یابد. رینگ های برنزی 18 اینچی از دیگر جاذبه های ریجلاین اچ پی دی است.

در نمای عقب نیز جذاب ترین مورد به خروجی های اگزوز در طرفین مربوط می شود.

در بخش پیشرانه از همان موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری با 280 اسب بخار خروجی و جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد. سامانه تمام چرخ محرک که 70 درصد گشتاور را به محور عقب منتقل می کند نیز در این خودرو فعال است.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*هوندا پرلود و تیونینگ یک نسل سومی در تایلند!/ تابلویی مینیمال از یک کوپه دهه هشتادی ژاپنی(+تصاویر) *اکورا ان اس اکس 2020؛ نمونه ای موفق از معادلات دقیق مهندسی و طراحی خودرو(+تصاویر) *"ریجلاین" ایمن ترین وانت هوندا/ از معماری ایمن تا امکانات کامل در حد یک شاسی بلند! (+تصاویر) *آکورا NSX نسخه زاناردی/ حراج یک محصول کمیاب ژاپنی ویژه آمریکا! (+تصاویر) *اکورا RDX مدل 2020؛ شاسی بلند لوکس 37 هزار دلاری! (+تصاویر) *سی آر-وی هیبریدی 2020؛ فناورانه ژاپنی با 27 هزار دلار! (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج