پیکر سرباز شهید اسلام علی بیرامی در پارس‌آباد مغان تشییع شد


پیکر سرباز شهید اسلام  علی بیرامی  در پارس‌آباد مغان تشییع شد

اردبیل - ایرنا- پیکر مطهر سرباز شهید اسلام علی بیرامی روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی در شهرستان پارس‌آباد مغان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تشییع پیکر این شهید از مقابل هنگ مرزی پارس آباد مغان و با اجرای آیین احترام نظامی آغاز شده و بر دوش مردم انقلابی پارس‌آباد مغان تا محل وادی رحمت این شهرستان حمل و در خاک آرام گرفت.

شهید بیرامی روز جمعه گذشته در حین انجام ماموریت و مرزبانی مرزهای میهن اسلامی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی توسط عوامل گروهک پژاک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید ۲۰ ساله که دومین پسر خانواده بود در تاریخ سوم اردیبهشت ماه امسال به خدمت مقدس سربازی اعزام شده بود.

پیکر سرباز شهید اسلام "علی بیرامی" در پارس‌آباد مغان تشییع شد

آیت‌الله سیدحسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در پیام‌های جداگانه ای شهادت این سرباز مدافع وطن را تبریک و تسلیت گفتند.

در پیام آیت‌الله عاملی آمده است: با نهایت تأسف یکی دیگر از فرزندان رشید استان از خطه دشت مغان، فدای عزت، حشمت و استقلال کشور گردید. با قلبی آکنده از حزن و اندوه، شهادت جوان رشید، شجاع و شایسته جناب آقای علی بیرامی را گرامی می داریم و به خانواده محترم ایشان و اهالی مکرم خطه دشت مغان و اهالی معزز استان تسلیت عرض نموده از ساحت عزّ ربوبی برای آن فقید شهید، علوّ درجات و برای خانواده معزّز ایشان، صبر و تسلّی و خلفیّت حضرت حق را مسألت داریم.

بهنامجو استاندار اردبیل نیز در پیام خود آورده است: بی‌شک امنیت و آرامش کشور عزیزمان در سایه دلاوری‌ها و رشادت‌های جوانان ایثارگر این مرز و بوم است که با فداکاری و ایثار، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و شبانه روز پاسدار و پاسبان حریم امنیت، ناموس و شرف ملت ایران اسلامی در مرزهای کشورمان هستند.

اینجانب شهادت پرافتخار و مظلومانه سرباز سرافراز اسلام، شهیدجوان ۲۰ ساله علی بیرامی ، شهید عرصه امنیت و مرزبانی را به مردم شریف استان اردبیل، بالاخص اهالی شهیدپرور پارس‌آباد مغان و به ویژه خانواده معظم آن شهید سعید، فرماندهان و مرزبانان استان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان علو درجات برای ایشان مسالت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق