چگونه بهترین نتیجه را از جملات انگیزشی بگیریم؟


انسان‌ها بطور میانگین حدود 70- 80 سال عمر می‌کنند و برخلاف اینکه فکر می‌کنند همیشه فرصت زیستن و رسیدن به رویا‌های دور و درازشان را دارند، اما به ناگاه با ناتوانی و مرگ و در اخر پایان فرصت‌ها روبرو می‌شوند. باید باور کنیم که فرصت‌ها کوتاه و گذرا هستند و یک بار برای همیشه تصمیم بگیریم که شروع کنیم. شروعی طوفانی فقط با یک قدم ساده به سمت اهداف و...

آفتاب‌‌نیوز :

طبیعت بهترین آموزگار برای ما انسان هاست. اگر دیدمون رو وسیع‌تر کنیم و آگاهانه به اطرافمون توجه و دقت کنیم، خیلی درس‌ها ازین اموزگار پر از تجربه و دانش، می‌آموزیم.

یکی از بزرگترین معجزات طبیعت، طلوع خورشید هست که هر روز بدون هیچ چشم داشتی به زمین نور هستی بخشش رو هدیه میکنه. هیچوقت ندیدیم که خورشید طلوع نکنه و از دوباره طلوع کردن، خسته بشه با همین توجه به اصطلاح ساده درمیابیم که ما هم نباید از دوباره بلند شدن، دوباره تلاش کردن خسته بشیم و با تلاشی مضاعف، بخواهیم که چراغ امید به آینده را روشن کنیم و روشن هم نگهش داریم.

چگونه بهترین نتیجه را از جملات انگیزشی بگیریم؟

انسان‌ها بطور میانگین حدود ۷۰- ۸۰ سال عمر می‌کنند و برخلاف اینکه فکر می‌کنند همیشه فرصت زیستن و رسیدن به رویا‌های دور و درازشان را دارند، اما به ناگاه با ناتوانی و مرگ و در اخر پایان فرصت‌ها روبرو می‌شوند.

باید باور کنیم که فرصت‌ها کوتاه و گذرا هستند و یک بار برای همیشه تصمیم بگیریم که شروع کنیم. شروعی طوفانی فقط با یک قدم ساده به سمت اهداف و رویاهامون.

اما باید این نکته رو یادمون باشه و فراموش نکنیم که در طول مسیر باید حال خوبمون رو حفظ کنیم و از سختی‌های راه نا امید نشیم. ما انسان‌ها هم مانند اتومبیل‌ها به سوخت برای ادامه حرکت نیاز داریم. همونطور که اگر سوخت یک اتومبیل تمام شود، از حرکت و رسیدن به هدف مشخص، جا میماند. ما انسان‌ها هم در طول مسیر حرکت خود به سمت اهدافمون به یه سری انرژی نیاز داریم تا حال خوبمون در مسیر حفظ بشه یکی از گزینه‌های ایجاد حال خوب؛ خواندن و تکرار جملات انگیزشی در طول روز هست. ما باید در طول حرکت به سمت اهدافمون مراقب ورودی‌های ذهنمون هم باشیم و گوش دادن به پادکست‌های روانشناسی و انگیزشی رو جایگزین گوش دادن به اخبار منفی کنیم پس قدم نخست برای دریافت مطالب بیشتر و بهتر برای تامین انگیزه و دریافت حال خوبمون، دنبال کردن رسانه‌های انگیزشی هست که در این بین، سوخت جت؛ یکی از متفاوت‌ترین و بهترین رسانه‌های انگیزشی در باب فیلم‌های آموزشی-انگیزشی، پادکست‌های آموزشی و جملات و عبارات انگیزشی، تاکیدی مثبت را روزانه به مشترکین خود ارائه می‌دهد.

البته این نکته فوق‌العاده رو هم باید بهتون گوش زد کنم که مطالعه کتاب‌های آموزشی- انگیزشی و روانشناسی نیز یکی از راه‌های افزایش انگیزه و حفظ حال خوب در طی مسیر موفقیت هست. چراکه با مطالعه و دریافت نکات آموزشی موجود در کتاب هر نویسنده با نوع نگرش و طرز فکر او آشنا میشوی که میتوانی با استفاده از اطلاعاتی که از نوشته هایش بدست میاوری نقشه راه و الگوی زندگیت را ترسیم نمایی. گاهی اطرافت را هیچ دوست و آدم مناسبی با طرز فکر متعالی پیدا نمیکنی پس به ناگاه باید به نویسندگان بزرگ و آثار ارزشمندشان اتکا کنی تا با افکار پخته آنها، خودت را رشد دهی و انگیزه ات را بصورت یک تابع خطی رو به رشد حفظ نمایی.

چگونه بهترین نتیجه را از جملات انگیزشی بگیریم؟

در عصری زندگی می‌کنیم که بهانه‌ها برای عدم رشد و افتادن در دور باطل شکست و مقصر دانستن دیگران، کارساز که نیستن هیچ، غیر قابل قبول هم هستند. چراکه تمامی امکانات برای رشد و پیشرفت ما به زیباترین و ساده‌تر ین حالات ممکن در دسترس ما قرار گرفته‌اند.

وقتشه که برای تحقق رویا‌های بزرگت، بزرگ فکر کنی، اما کوچیک شروع کنی. بله باید کوچیک شروع کرد چراکه راه‌های دور و دراز رو فقط باید با قدم‌های کوچیکت، ولی با حال خوب طی کنی. همیشه در ضرب المثل‌ها دیده ایم که سنگ بزرگ علامت نزدن است، اما من، رنه سینانی به شما میگویم که اگر سنگ بزرگت را مرحله بندی کنی و مرحله به مرحله به سمت اهداف بزرگت پیش بری، میتوانی حتی به بزرگترین رویاهایت دست یابی. بله به قول استاد سخن، سعدی شیرازی، که میفرمایند: رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود... رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود در میابیم که برای رسیدن به اهداف باید همیشه پیوستگی و مداومت رو در طول مسیرمون حفظ کنیم و نا امید و خسته نشیم. چرا که ناامیدی عامل اصلی برای اصطکاک و خستگی ما در طول مسیرمان می‌باشد پس بنابراین باید روحیه جنگدگیمون رو با مطالب و جملات انگیزشی حفظ کنیم و وضعیت انرژیمون رو در حد فول همیشه نگهداریم.

اینجاست که تفاوت‌ها بین انسان‌های موفق و شکست خورده مشخص میشه و اینجاست که سختی‌های مسیر برای یک نفر لذت بخش میشه و نردبانی به سمت موفقیت‌های بیشتر میشه و برای فرد دیگر، عامل نامیدی و سرانجام شکست و سرخوردگی میشه.

با یک انتخاب ساده، اما عمیق و ارزشمند میتونیم به اهدافمون جامه عمل بپوشانیم و در زندگی حقیقیمان رویاهایمان رو خلق کنیم یا نه برعکس، سدی برای رویا‌ها و اهدافمون بشیم.

این یک انتخاب است و تو تصمیم گیرنده این انتخاب بزرگی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا