خرید بالش بارداری، راهنما خرید


خرید بالش بارداری، راهنما خرید

بالش های بارداری برخلاف تصور مردم نه تنها وسیله ای بسیار پرکاربرد در دوران بارداری بلکه برای دوران بعد از زایمان نیز کاربرد دارند.

بالش های بارداری برخلاف تصور مردم نه تنها وسیله ای بسیار پرکاربرد در دوران بارداری بلکه برای دوران بعد از زایمان نیز کاربرد داشته است بنابراین دوران بارداری برای خانم ها از حساسیت بسیار زیادی بخوردار است زیرا به دلیل بزرگ شدن شکم، تعادل طبیعی بدن به هم می خورد و ممکن است خوابیدن در چنین شرایطی برای مادر سخت باشد. انواع مختلفی ازبالش بارداری وجود دارد که باید در هنگام خرید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بالش مناسبی برای خود انتخاب کنید.

انواع بالش بارداری
این نوع از بالش های بارداری در واقع دارای بزرگترین اندازه و همچنین قیمت بیشتری نسبت به بقیه بالش های بارداری دارد
بالش های U مانندباعث می شود تا بدن مادر از سر تا پا را حمایت کند و مانع از خوابیدن مادر به پشت شود زیرا خوابیدن به پشت سبب افزایش فشار بر ستون فقرات و مهره های کمر وگردن می آورد و همچنین امکان خفگی جنین در داخل شکم او می گردد.
این نوع از بالش ها شبیه بالش های U می باشند
با این تفاوت که عضلات شکمی ،لگنی ، زانو و پا ها را به طور کامل حمایت نمی کند
و فقط مانع از خوابیدن مادر به پشت می شود
بالش های C شکل از لحاظ اندازه کوچک تر از مدل های دیگر می باشد.
این مدل بالش بارداری از سر تا لگن مادر زا حمایت می کند و تفاوت آن با بالش های مدل Uاین است که با داشتن این بالش می توانید روی یک پهلو خود بخوابید و امکان پهلو به پهلو شدن بر روی آن را دیگر ندارید
این مدل از بالش ها مناسب برای استفاده بر روی تخت های کوچک می باشند.

نکات خرید بالش بارداری
آخرین مدل از بالش های بارداری، بالش های مکعبی یا مثلثی شکل هستند که به دلیل اندازه و وزن کم آن، قابلیت جابجایی بالش برای مادران و حتی کسانی که دچار کمردرد، تنگی نفس و همچنین فشار قلبی هستند نیز دارد.
راهنمای خریداینترنتی بالش بارداری در طرح های متنوع
شکل I در واقع همان بالش های معمولی ما هستند با این تفاوت که از لحاظ طولی بیشتر است همچنین این مدل بالش معمولا دارای انعطاف پذیری بیشتر می باشد
نوع و سایز بالش: با توجه به اینکه انواع مختلفی بالش بارداری وجود دارد هنگام خرید با توجه به نیاز مادر انتخاب نمایید.همچنین هنگام خرید بالش بارداری به سایز آن توجه داشته باشید که متناسب با سایز تخت یا تشک خود باشد و احساس راحتی را برای شما فراهم کند
جنس محصول : جنس بالشی که خریداری میکنید باید با کیفیت و مرغوب باشد ، جنس روکش آن نیز باید کاملا بهداشتی و ضد حساسیت باشد همچنین روکش بالش باید قابل جداشدن و قابل شستشوی آسان تا شما بتوانید به راحتی از آن در طول دوران بارداری تان استفاده نمایید.
میزان انعطاف پذیری: اینکه بالش شما نرم و یا سخت باشد، از جمله نکاتی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید یادتان باشد با توجه به حساسیت شرایط بارداری و تغییر شکل پیوسته بدنی خانم ها در این دوران تا به دنیا آمدن نوزاد، بالش باید در هر مدل و نوعی که هست از میزان انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار باشد و بتواند از تمام نواحی جسمانی مادر به هنگام خوابیدن بر روی آن، حمایت نماید.
قابلیت گردش هوا: از دیگر نکات مهم در خرید بالش بارداری توجه به وجود قابلیت گردش هوا در میان الیاف و همچنین روکش محصول است که باعث عدم خیس شدن بالش و همچنین خروج تعرقات بدنی افراد به هنگام خوابیدن بر روی آن می شود. ناگفته نماند وجود این قابلیت بر روی بالش های مدل U و C شکل بسیار مهم است.
شستشوی آسان: یادتان باشد بالش بارداری مورد نظرتان حتما باید از قابلیت شستشویی آسان برخوردار باشد تا شما بتوانید در بازه های زمانی مختلف به راحتی آن را مورد شستشو قرار دهید و نسبت به کثیفی آن کاملا خیالتان را راحت نمایید.
قیمت بالش بارداری: قیمت بالش بارداری با توجه به تمامی موارد و همچنین نام برند تولید کننده تعیین می شود و در نهایت این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و همچنین قد و اندازه محل خوابتان اقدام به خرید یک بالش مناسب برای پشت سر گذاشتن هرچه راحت تر زمان بارداری تان نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه