مربی بسکتبال گیلان گواهینامه آموزش سه نفره فیبا را دریافت کرد


مربی بسکتبال گیلان گواهینامه آموزش سه نفره فیبا را دریافت کرد

رشت - ایرنا - شادی عادلی مربی بسکتبال گیلان گواهینامه قبولی آزمون آموزش الکترونیکی بسکتبال سه نفره فدراسیون جهانی را دریافت کرد.

رئیس هیات بسکتبال گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شادی عادلی مسئول کمیته بسکتبال سه نفره بانوان گیلان در آزمون آموزش الکترونیکی بسکتبال سه نفره فیبا شرکت و گواهینامه قبولی را دریافت کرد.

محمد رفیعی افزود: این آزمون روز هفتم مهر ماه امسال به صورت آنلاین برگزار و در اختیار فدراسیون‌های ملی عضو فیبا و جامعه سازمان ‌دهندگان بسکتبال سه نفره در سراسر جهان قرار گرفت تا دانش خود را بیشتر بهبود بخشیده و به طور کلی بسکتبال سه در سه را توسعه دهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه عادلی از مربیان درجه یک فدراسیون می‌باشد که توانست گواهینامه این آزمون آنلاین را از دبیرکل فیبا دریافت کند و این مربی شایسته استان گیلان در بسکتبال سه در سه نیز تبحر و کارایی زیادی دارد.

رفیعی در ادامه از موفقیت دو مربی گیلانی اشاره و بیان کرد: از سوی فدراسیون بسکتبال اسامی قبول شدگان آزمون عملی و تئوری مربیگری درجه یک این فدراسیون اعلام شد که الهام کاظمی و مریم باقری از گیلان موفق به قبولی در این آزمون ‌ها شدند.

وی خاطرنشان کرد: دوره مربیگری درجه یک بسکتبال شهریورماه امسال با حضور رییس فدراسیون بسکتبال و مدرسی دکتر علی توفیق با حضور مربیان استان های مختلف کشور در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد.

رئیس هیات بسکتبال گیلان تصریح کرد: مربیان حاضر در پایان این دوره در آزمون های عملی و تئوری برای دریافت مدرک مربیگری درجه یک شرکت کردند که در نهایت تعدادی از شرکت کنندگان نمره قبولی دریافت کردند که خوشبختانه الهام کاظمی و مریم باقری از گیلان نیز جزء قبول شدگان بودند.

در استان گیلان سه مربی دارای درجه های ملی و بین المللی ، ۲۵ مربی دارای مدرک درجه یک ، ۱۰ مربی دارای مدرک درجه دو و بیش از ۵۰ مربی دارای مدرک درجه سه در رشته بسکتبال در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من میترسم