9 متخلف شکار و صید در بیله‌سوار و خلخال دستگیر شدند


9 متخلف شکار و صید در بیله‌سوار و خلخال دستگیر شدند

اردبیل - ایرنا - ماموران اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در چند مورد ماموریت شبانه‌روزی گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز در مناطق و زیستگاه‌های استان موفق به دستگیری 9 نفر از متخلفان شکار و صید غیرمجاز شدند.

رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست بیله‌سوار گفت: ماموران اجرایی یگان این اداره ۶ نفر از متخلفان صید غیرمجاز ماهی را دستگیر کردند.

بهنام برزگر روز دوشنبه افزود: از این متخلفان که برخلاف قوانین و مقررات اقدام به صید غیرمجاز انواع ماهیان عادی و حمایت شده در منابع آبی وکانال های آبرسانی حوزه بیله‌سوار کرده‌اند، پنج رشته تور سالیک، ۲۰۰ قطعه ماهی کپور و اسپله ماهی و ۲۰۰ قطعه ماهی حمایت شده از نوع زردپر کشف و ضبط و نامبردگان به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین محیط‌بانان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال هنگام گشت و کنترل در مناطق آزاد بخش‌های مرکزی و خورش‌رستم خلخال موفق شدند سه نفر را در زیستگاه‌های حساس این مناطق دستگیر کنند.

مهدی کسائی، رییس حفاظت محیط زیست خلخال گفت: از متخلفان سه قبضه اسلحه شکاری ، ۱۸ عدد فشنگ ساچمه‌زنی، لاشه ۲ قطعه کبک و یک قطعه کبوتر چاهی کشف و ضبط شد و شکارچیان به مقام قضایی تحویل داده خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی