فراخوان مهرواره طنز خوان خنده منتشر شد


فراخوان مهرواره طنز خوان خنده منتشر شد

فراخوان مهرواره طنز خوان خنده منتشر شد. مدیرکل استان تهران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: شرایط کرونا و تعامل بیشتراعضای خانواده در منزل... ادامه مطلب نوشته فراخوان مهرواره طنز خوان خنده منتشر شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

فراخوان مهرواره طنز خوان خنده منتشر شد.

مدیرکل استان تهران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: شرایط کرونا و تعامل بیشتراعضای خانواده در منزل فرصتی برای بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از خاطرات لحظات باهم بودن است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایلنا، فاطمه تنهایی با اشاره به اهمیت بهره گیری از زبان طنز در تعامل با کودکان ونوجوانان گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان تهران قصد دارد، جشنواره خوان خنده را با هدف پرورش حواس و قوه تخیل کودکان و نوجوانان، ترویج روحیه شادی و نشاط، تولید محتوای مناسب کودک و نوجوان، آشنایی با پیشینه طنز در گنجینه فارسی برگزار کند.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

مدیرکل استان تهران در تبیین بخش‌های مختلف این جشنواره؛ گفت: بخش اول شکرخند ؛ ساخت شعر و داستان با درنظر گرفتن اصول طنزنویسی در عناوین، ازماسک که برماست، کرگدن‌ها کرونا نمی‌گیرند، نگه کن که ویروس را روزگار چه بازی نمود‌ای پسر گوش دار، و قرنطینه آزاد درگروه سنی (۱۲+) تا (۱۵+) بازی خند؛ که شرکت کنندگان در این بخش با استفاده از اسباب بازی‌ها و عروسک‌های دستکشی، انگشتی و عروسک و اسباب بازی‌های کاغذی و دست ساز موجود در منزل به خلق شخصیت و آفرینش داستان می‌پردازند و آثار خود را در قالب فیلم کوتاه نمایشی و یا انیمیشن کوتاه (عکس‌های متوالی از عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها) تهیه و ارسال خواهند کرد که مناسب گروه سنی (۹+) تا (۱۲+) است. و در بخش چیلک خند شرکت کنندگان (۱۲+) تا (۱۵+) براساس عکس‌هایی که با موضوع «روزهای قرنطینه در خانه» در سایت استان یا دیگر امکانات مجازی کانون پرورش فکری استان تهران بارگذاری خواهد شد به نوشتن شعر، داستان و خاطره پرداخته و آثار را به همراه عکس ارسال می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ۱۳۹۹ است؛ گفت: رابطان و مربیان ادبی مراکز، فیلم‌های کوتاه اعضا را بررسی و داوری کرده و از هر مرکز حداکثر سه اثر به واحد کارشناسی ادبی ارسال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام