خیر اردبیلی یک تن مرغ منجمد به نیازمندان اهدا کرد


خیر اردبیلی یک تن مرغ منجمد به نیازمندان اهدا کرد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یکی از خیران صنف دام و طیور استان در اقدامی خداپسندانه یک تن مرغ منجمد را برای توزیع در بین خانوارهای نیازمند و تحت حمایت اهدا کرد.

به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این خیر اردبیلی همواره با کمک‌های خود بخش مهمی از مشکلات خانوارهای بی‌بضاعت استان را برطرف می‌کند، افزود: نیکوکار اردبیلی با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و وضع اقتصادی مردم این بار یک تن مرغ منجمد را برای توزیع در بین مددجویان تحت حمایت به کمیته امداد اهدا کرده است.

وی اظهارداشت: ارزش ریالی مرغ‌های اهدایی این خیر بیش از ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده که انجام چنین اقدامات خداپسندانه‌ مسیر یاری‌رسانی به محرومان را هموار کرده و به رفع مشکلات اساسی مددجویان کمک می‌کند.

او با اشاره به اینکه در قالب "رزمایش ایران همدل" کمیته امداد همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد حل مشکلات افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از مشارکت خیران در یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر اضافه کرد: تداوم این همکاری‌ها منجر به شادکامی و درخشش روزنه‌های امید در بین مستمندان و محرومان جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت از دیگر اولویت‌های کمیته امداد است چرا که با استقلال مالی آنها علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات این قشر حل خواهد شد، ناهنجاری های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

دشتی گفت: خیرین از طریق کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

وی افزود: همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ از دیگر روش‌های الکترونیکی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردمی است و مردم و خیرین می توانند با ارسال پیامک به این سامانه نحوه مشارکت خود را اعلام می‌کنند.

وی اظهارامیدواری کرد: با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها