تعمیرات پیشگیرانه پایداری شبکه برق شادگان انجام شد


تعمیرات پیشگیرانه پایداری شبکه برق شادگان انجام شد

آبادان - ایرنا - معاون فنی مدیرکل دفتر فنی و پشتیبانی توزیع شرکت توانیر گفت:تعمیرات پیشگیرانه و پایداری شبکه برق شادگان با هدف پیشگیری از خاموشی و حوادت اجرا شد.

مجید برنگی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در شادگان گفت: این مانور با هدف آمادگی برای مقابله با بحران‌های غیرمترقبه، بهینه سازی و افزایش سطح پایداری شبکه برق‌رسانی توسط شرکت توزیع برق شادگان برگزار شد.

وی به حضور ۲۴ گروه از ۲۴ شهر استان خوزستان به منظور تعویض مقره های شکسته، اصلاح خط، رگلاژ شبکه‌ها و تعویض اتصالات فرسوده شادگان اشاره کرد و افزود: در این عملیات ۱۲۰ کیلومتر شبکه‌ برق شادگان مورد تعمیرات پیشگیرانه قرار گرفت.

برنگی بیان کرد: این طرح از سال گذشته با نام طرح جهادی در سراسر کشور و بدون خاموشی آغاز شده و گروه‌های عملیاتی اقدام به تعمیرات خطوط کردند.

معاون مدیرکل شرکت توانیر گفت: با توجه به اهمیت انرژی برق لازم است که همواره آمادگی کامل در شرکت‌های مرتبط با این بخش برای پیشگیری از حوادث احتمالی و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان وجود داشته باشد.

وی افزود: افزایش انجام عملیات پیشگیرانه بهره‌برداری، اصلاح و رفع مشکلات شبکه در محدوده وسیع به صورت ضربتی، افزایش حس اعتماد به نفس، مسوولیت پذیری و سطح مهارت فنی و ایمنی از دیگر دستاوردهای پیش‌بینی شده برای اجرای این مانور است.

برنگی گفت: همچنین این مانور فنی مهندسی با هدف آمادگی برای مقابله هرگونه نارسایی و مشکل در بخش تقویت انرژی برق در سطح روستاهای منطقه برگزار شده است.

شادگان ۳۸ هزار مشترک برق دارد. این شهرستان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...