جانشین سپاه عاشورا: تشدید مناقشه قره باغ فتنه امریکا و صهیونیسم است


جانشین سپاه عاشورا: تشدید مناقشه قره باغ فتنه امریکا و صهیونیسم است

تبریز- ایرنا - جانشین فرمانده سپاه عاشورا به شدت گرفتن درگیری‌ها میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: این هم فتنه جدید آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با اشاره به اینکه هدف دشمنان از صدر اسلام تا به امروز مقابله با اسلام است؛ افزود: دشمن برای مقابله با این نظام مردمی ترفندهای مختلفی را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب لحظه ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی درنگ نمی کنند؛ گفت: هم اکنون هدف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه در کشور است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا اعلام کرد: سیاست ایران در این خصوص محکوم کردن اشغالگری است و هدف جمهوری اسلامی حل مسالمت آمیز این درگیری در منطقه است .

سردار عباسقلی زاده یادآوری کرد: باید توجه داشت دین اسلام بزرگ ترین ضربه ای که از صدر اسلام تاکنون دیده است زمانی بوده که مردم از ولی فقیه خود پیروی نکردند.

وی با تأکید بر خدمت رسانی به مردم و اهمیت آن، راه مقابله با دشمنان را فقط خدمت به مردم دانست و تاکید کرد: عدم اطاعت از رهبری تنها عامل بروز مشکلات در جامعه است و تنها راه برون رفت از این مشکلات نیز اطاعت از مقام معظم رهبری است.

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی بصیرت را مهم ترین عنصر در دشمن شناسی و مقابله با دشمنان بیان کرد و گفت: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود در برهه کنونی در صدد انجام عملیات روانی است که باید برای مقابله با این جنگ روانی هوشیار باشیم.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی افزود: برای برون رفت از شرایط کنونی بصیرت نیاز است.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ حوزه علمیه و عالمان دینی در این شهرستان، بر ارتقای معنویت در آحاد بسیجیان و خانواده های آنان، ارتقای بصیرت دینی در بسیجیان و همچنین تقویت روحیه جهادی در مجموعه بسیج، سپاه و خانواده های آنان تأکید کرد.

در این آئین با تقدیر از زحمات سرهنگ عمران دوستی فرمانده سابق سپاه ناحیه بناب سرهنگ یحیی حیدری به عنوان فرمانده جدید این نهاد معرفی شد.

همچنین با تقدیر از حجت الاسلام ممی زاده، حجت الاسلام عبدالله طالبی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب معرفی و مشغول به کار شد.

سرهنگ یحیی حیدری فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب در این مراسم اظهار کرد: عمق بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی اصلی ترین وظیفه و مأموریت سپاه است و خدمت بی منت به مردم را در اولویت قرار خواهیم داد.

وی کلید واژه اصلی و مأموریت اصلی سپاه را خدمت بی منت به مردم عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست