« قصه نویسی با آیه های قرآن» در فضای مجازی


« قصه نویسی با آیه های قرآن» در فضای مجازی

قصه نویسی با آیه های قرآنی با عنوان برنامه « یک آیه یک قصه» در قالب قصه نویسی با هدف شناخت مفاهیم قرآن کریم و رشد تفکر ویژه دانش آموزان چهارم تا ششم ابتدایی شنبه های هرهفته به همت فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، برنامه « یک آیه یک قصه» با رویکرد ترویج و تشویق کودکان به تعالیم دینی و قرآنی و بهره گیری آنها در زندگی فردی و اجتماعی در قالب قصه نویسی کودکان با توجه به مفاهیم اجتماعی آیه های قرآن شنبه های هرهفته با یک آیه جدید با معنی و مفهوم اجتماعی برگزار می شود . همچنین کارشناس قرآنی مرکز به منظور تفسیر و راهنمایی شرکت کنندگان پاسخگو می باشد.

شرکت کنندگان در اولین نوبت این کارگاه می توانند با الهام از آیه اول سوره همزه «ویل لکل همزه لمزه» با موضوع « نهی ازعیب جویی و طعنه زدن» قصه های خود را به شماره واتساپ 09025800388 ارسال نمایند .

گفتنی است قصه های برگزیده در فضاهای مجازی فرهنگ سرا و شبکه های اجتماعی با نام شرکت کننده ، آموزگار و دبستان منتشرخواهد شد.

فرهنگ سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خ گلستان جنب بوستان فدک است . تلفن 77826475 برای آگاهی بیشتر این برنامه داخلی (212) اعلام می شود.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی