ستاره پرتغالی به کرونا مبتلا شد


تست کرونای مهاجم یوونتوس مثبت اعلام شد.

به گزارش سایت طلا ،فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شده است. مهاجم یوونتوس در دیدار چهارشنبه شب تیم ملی پرتغال مقابل سوئد حضور نخواهد داشت.

ستاره پرتغالی اکنون در قرنطینه به سر می برد و بدون علائم است.

تست بازیکنان دیگر تیم ملی پرتغال منفی بود.

رونالدو چه بازی‌های مهمی را از دست می‌دهد؟

او حداقل باید ۱۴ روز قرنطینه بماند و سپس در صورت منفی بودن تست کووید ۱۹ می‌تواند برای تیم تورینی بازی کند. به همین خاطر در دیدار شنبه یوونتوس مقابل کروتونه در سری آ غایب خواهد بود. او هم‌چنین شروع فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد و نمی‌تواند به اوکراین سفر کند تا برابر دیناموکیف بازی کند. هم‌چنین بعید است رونالدو بتواند برابر ورونا به میدان برود.

اگر مشکلی به وجود نیاید ستاره پرتغالی پس از مدت‌ها دوباره مقابل لیونل مسی بازی خواهد کرد. یوونتوس بیست و هشتم اکتبر (هفتم آبان) در هفته دوم لیگ قهرمانان میزبان بارسلونا است.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

احکام برقراری مستمری بازنشستگی صادر می شود | 49.5 هزار با این روش یک موز سیاه شده را به یک موز زرد و تازه تبدیل کنید | 195.9 هزار مراقب سیانور میان این سیب ها باشید | 36.2 هزار گرانی بی سابقه در انواع خودروی پژو پارس | 78.1 هزار غذایی به نام سوپ که می تواند سلامتی شما را زیر و رو کند | 37.2 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار