حکم اعدام برای آزارگر شیطان صفت دختران / او لقب کفتار تهران را دارد + فیلم گفتگو


حکم اعدام برای آزارگر شیطان صفت دختران / او لقب کفتار تهران را دارد + فیلم گفتگو

حوادث رکنا: مرد تهرانی که بهانه های مختلف پای در خانه ها می گذاشت و زنان، دختر و پسربچه ها را مورد آزار و اذیت قرار می داد در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، اویل دی سال 97 بود که مرد ناشناسی زنگ خانه ای را در تهران به صدا در آورد و وقتی صدای کودکی را پشت آیفون بود را شنید خودش را دوست پدرش معرفی کرد و به بهانه دادن پول از دختربچه خواست تا در خانه را باز کند.

حکم اعدام برای آزارگر شیطان صفت دختران / او لقب کفتار تهران را دارد + فیلم گفتگو

آزار و اذیت 20 دختر و پسر تهرانی

دختربچه که به حرفهای این مرد اعتماد کرده بود در خانه را باز کرد و مرد شیطان صفت وقتی وارد خانه شد پس از آزار و اذیت دختر بچه اقدام به سرقت از داخل خانه کرد و پا به فرار گذاشت.

با اعلام این خبر به پلیس خیلی زود تحقیقات در اداره پلیس آگاهی تهران آغاز شد و مشخص شد متهم 32 ساله 20 پسر، دختر و زن را به این بهانه هدف آزار و اذیت قرار داده است که با اقدامات فنی و پلیسی متهم دستگیر شد.

بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران پس از بررسی پرونده و به خاطر تعدد جرایم متهم کیفرخواست پرونده متهم را که امیر نام دارد به اتهام مفسد فی الارض صادر کرد و متهم جوان به دادگاه انقلاب تهران منتقل شد و پیش روی قضات پای میز محاکمه قرار گرفت.

حکم اعدام برای کفتار تهران

دادگاه انقلاب برای متهم حکم مفسد فی الارض را تایید کرد و پرونده برای تایید حکم به دیوانعالی کشور ارجاع شد و این حکم در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.

بنا بر این گزارش، امیر با اتهام مفسد فی الارض در لیست اعدامی ها قرار گرفته و به زودی این حکم به زودی اجرا خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در