معاون وزیر تعاون: مشکل بیکاری با برداشتن موانع سرمایه گذاری برطرف می‌شود


معاون وزیر تعاون: مشکل بیکاری با برداشتن موانع سرمایه گذاری برطرف می‌شود

بروجرد - ایرنا - معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل بیکاری جوانان با برداشتن موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی و راه اندازی و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف می‌شود.

حجت اله میرزایی روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از داروسازی اکسیر بروجرد افزود: امروز یکی از مشکلات کشور بیکاری است و این مشکل با سرمایه گذاری جدید و برنامه ریزی برطرف خواهد شد.
وی بیان کرد: وزارتخانه برای حل مشکل اشتغال و سرمایه گذاری حمایت های لازم را انجام می دهد و امیدواریم با این اقدام بتوان بخشی از مشکلات در حوزه بیکاری را کم کنیم.
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: مسیر سرمایه گذاری را تا حد امکان هموار خواهیم کرد زیرا با تحقق این مهم بیکاری ریشه کن می شود.
میرزایی اضافه کرد: انتظار داریم مشکل اشتغال را با تحمیل نیروهای جدید توسط مدیران به واحدهای صنعتی بیشتر نشود.
معاون اقتصادی و برنامه ریزی استانداری لرستان گفت: واحدهای اقتصادی استان باید با یک اقدامات جدید احیا شوند و دوباره وارد چرخه تولید گردند.
اسد عبدالهی افزود: مشکلات واحدهای صنایع استان را رصد می کنیم و برای حل مشکلات آنها اقدامات و برنامه ریزی لازم صورت می گیرد تا بتوانند به روند تولید ادامه دهند.
وی اضافه کرد: در برخی از واحدهای صنعتی مشکلات و اختلافاتی وجود دارد که با ورود به این قضایا اقداماتی انجام می شود که واحدهای تولیدی با مشکل همراه نشوند.
حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در سفر به بروجرد از کارخانه داروسازی اکسیر و زاگرس فارمد بروجرد بازدید کرد، معاون اقتصادی استانداری لرستان، سرپرست فرمانداری بروجرد و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی معاون اقتصادی وزیر تعاون را در این بازدیدها همراهی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)