گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد


گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

گجت نیوز گوشی اوپو A53s محصولی معرفی نشده از کمپانی چینی بوده که با مشخصات میان‌رده و قیمت اقتصادی در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی آمازون لو رفت. روزگار عجیبی شده و در حالی که به لو رفتن تدریجی اطلاعات مربوط به محصولات تولیدکنندگان موبایل عادت می‌کردیم، این بار تمامی مشخصات ریز و درشت گوشی اوپو A53s به صورت... نوشته گوشی اوپو A53s در سایت آمازون...

گوشی اوپو A53s محصولی معرفی نشده از کمپانی چینی بوده که با مشخصات میان‌رده و قیمت اقتصادی در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی آمازون لو رفت.

روزگار عجیبی شده و در حالی که به لو رفتن تدریجی اطلاعات مربوط به محصولات تولیدکنندگان موبایل عادت می‌کردیم، این بار تمامی مشخصات ریز و درشت گوشی اوپو A53s به صورت یک جا افشا شده است. این موبایل در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی آمازون در آلمان دیده شده و در کنار مشخصات فنی و تاریخ عرضه، قیمت آن نیز به چشم می‌خورد.

گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

ماه گذشته اوپو از A53 در هند رونمایی کرد. با توجه به زمان اندک میان معرفی این گوشی و نسخه اس آن، احتمالا اطلاعات فاش شده مربوط به گوشی جدیدی نخواهد بود و شاید به دلیل عرضه به بازار اروپا، تنها پسوند اس به انتهای این گوشی اضافه شده باشد. با این وجود ممکن است وب‌سایت آمازون آلمان این گوشی را به اشتباه و بدون هماهنگی با کمپانی سازنده روی سایت قرار داده باشد و هنوز تا معرفی رسمی آن فاصله داشته باشیم.

اوپو ای ۳۲ – Oppo A32 تنها چند ساعت پیش با مشخصاتی بسیار شبیه به ای ۵۳ اس در چین معرفی شد و احتمالا اوپو برای بازارهای مختلف، از عدد و پسوندهای متفاوتی نیز استفاده می‌کند.

گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

با پرداخت مبلغی کمتر از ۲۰۰ یورو صاحب گوشی اوپو A53s خواهید شد که مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز برای برق‌رسانی به بوردهای گوشی تعبیه شده که از طریق پورت USB-C و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی شارژ می‌شود. روی قاب پشتی دوربین سه گانه‌ای قرار گرفته که متشکل از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق شده است. روی قاب جلویی نیز سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی جا خوش کرده و مزین به طراحی Punch Hole شده است. اسنپدراگون ۶۴۰ قلب تپنده اوپو ای ۵۳ اس بوده که در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی فعالیت می‌کند. خوشبختانه امکان افزایش حافظه توسط کارت حافظه جانبی میکرو اس دی فراهم شده است.

گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

میزان رم دیوایس در وبسایت آمازون مشخص نشده ولی اگر به حدس و گمان روی بیاوریم، با توجه به پسوند اس این گوشی احتمالا شاهد رم بیشتری نسبت به ای ۵۳ خواهیم بود. بدین ترتیب احتمالا در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۶ گیگابایت رم و در نسخه ۶۴ گیگابایتی ۴ گیگابایت رم قرار خواهد گرفت که به ترتیب با قیمت ۱۸۹ و ۱۷۵ دلار به فروش خواهند رسید. این در حالی است که اوپو A53 در هند برای نسخه ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم قیمت ۱۷۵ دلار و برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم قیمت ۲۱۰ دلار در نظر گرفته شده است.

گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

گوشی اوپو A53s در سایت آمازون آلمان دیده شد

اگر این قیمت‌گذاری برای بازار اروپا صدق کند یعنی اوپو ملاحظه بیشتری نسبت به کاربران اروپایی خود داشته و می‌خواهد با قیمت رقابتی محصولاتش حاشیه امنی برای خود درست کند. علاوه بر قیمت کمتر، باندلی برای کسانی که این گوشی را پیش‌خرید می‌کنند در نظر گرفته شده و با پیش‌خرید گوشی اوپو A53s به خریداران یک ایرباد بلوتوثی TWS اوپو W31 تعلق خواهد گرفت. این ایرباد حدود ۷۷ یورو قیمت دارد که به صورت رایگان برای خریداران ارسال خواهد شد و می‌تواند کاربران را به خرید این گوشی وسوسه کند.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس