بابلی‌ها با پیکر پاک شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر وداع کردند


بابلی‌ها با پیکر پاک شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر وداع کردند

ساری - ایرنا - بابلی‌ها چهارشنبه شب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وداع باشکوهی با پیکر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر در مصلی بزرگ این شهر انجام دادند.

به گزارش ایرنا ، پیکر پاک شهید حسن رجایی فر که متولد ۱۳۵۴ بود بعد چهار سال و پنج روز از شهادتش در منطقه خان طومان سوریه و در مبارزه با تکفیری های داعش هفته جاری به وطن بازگشت و از دیروز به مازندران رسید.

شهروندان بابلی امشب در آستانه سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی(ع) میزبان پیکر تازه تفحص شده شهید مدافع حرم شهرشان . اقشار مختلف مردمی اعم از زن و مرد، پیر و جوان با دارا بودن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضمن تجدید پیمان با آرمان های بلند شهدای گرانقدر ، مقدم این شهید سرافراز را به زادگاهش گرامی داشتند.

اصغر رجایی فر پدر این شهید سرافراز در جمع عاشقان و دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت در مصلی بزرگ بابل گفت: به برکت خون پاک شهدا در طول انقلاب اسلامی ایران از مشکلات زیادی عبور کرده است.

وی افزود : استکبار جهانی در طول عمر این انقلاب توطئه های گوناگونی را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و مردم به کار بسته است که یکی پس از دیگری این مشکلات برطرف شده است.

این پدر شهید اظهار داشت : اقتدار امروز ایران ثمره پاک خون شهیدان است و کشور ما توانست ملت های مظلوم منطقه را علیه استکبار متحد کند.

وی افزود : استکبار جهانی به خیال خام خود فکر می کرد با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به کشور ما ضربه خواهد زد اما این تفکر شوم آنان باطل بود و خون پاک سردار سلیمانی زمینه ساز وحدت و همدلی بیشتر در ایران و محور مقاومت شد.

مازندران در نبرد خان طومان سوریه ۱۳ شهید برای دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) تقدیم کرد که از این تعداد ۲ شهید بزررگوار حسن رجایی‌فر و سید رضا طاهر از بابل می باشند.

شهید حسن رجایی فر متولد ۱۳۵۴ متاهل و دو فرزند پسر به نام های محمد و امیر سجاد و یک فرزند دختر به نام مهدیه به یادگار گذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟