پیکر شهید مدافع حرم علی عابدینی در زادگاهش فریدونکنار تشییع شد


پیکر شهید مدافع حرم علی عابدینی در زادگاهش فریدونکنار تشییع شد

ساری - ایرنا - پیکر شهید مدافع حرم علی عابدینی از شهدای خانطومان صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسئولین در فریدونکنار تشییع شد و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع خودرویی پیکر شهید مدافع حرم علی عابدینی صبح امروز پنجشنبه از میدان درنا شهرستان فریدونکنار به سمت روستای "فرم" زادگاه این شهید تشییع شد.

علی عابدینی شهید مدافع حرم و عضو یگان صابرین لشکر ۲۵ کربلا بود که بهار ۹۵ در سن ۲۷ سالگی برای مبارزه با تروریست ها و دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سرزمین شام شد و در منطقه خان طومان به همراه تعدادی از دوستانش هنگام نبرد با دشمنان اسلام به شهادت رسید.

مازندران در نبرد خانطومان سوریه ۱۳ شهید برای دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) تقدیم کرد که پیکر پاک پنج تن از این شهدا پس از گذشت چهار سال، شامگاه سه شنبه پس از طواف در حرم رضوی وارد مازندران شد.

این شهدا همراه هشت همرزم و یار خود در عملیات تروریست های تکفیری در خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند. پیش از این نیز پیکر هفت تن از این شهدا تفحص و در زادگاهشان به خاک سپرده شد و پیکر یک شهید هم تاکنون پیدا نشده است.

مازندران با تقدیم حدود ۴۰ شهید مدافع حرم ، بیشترین نقش را در حفاظت از حرم خاندان اهلک بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه داشته است.

استان مازندران دارای حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ شهید هستند که از این تعداد ۴۰ شهید از شهدای مدافع حرم می باشند که در کشور سوریه به مقام شامخ شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...