فوت 172 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد


فوت 172 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

یزدان پناه با بیان اینکه تاکنون 172 بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده اند، گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان ‌پناه» عصر امروز (25 مهر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 324 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه از این تعداد 126 بیمار کرونایی قطعی بوده و 22 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند، گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 9 هزار و 230 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی یادآور شد: از 383 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد( حدود ١٠٠ مورد مثبت)، کهگیلویه و گچساران و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.

یزدان پناه ادامه داد: متأسفانه شهرستان بویراحمد از وضعیت قرمز نیز عبور کرده و با ادامه این روند، شرایط بحرانی تر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ساده انگاری و بی تفاوتی بخش عمده ای از جامعه و بی احتیاطی و سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی عامل ایجاد وضعیت کنونی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه میزان استفاده از ماسک توسط مردم باید به حداکثر برسد، گفت: چنانچه کمتر از 90 درصد مردم ماسک بزنند، در جلوگیری از انتقال ویروس موفقیتی حاصل نخواهد شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس