تهدید ردبول به خروج از فرمول یک


فرمول یک ایران – اگر توسعه موتور برای فصل های بعد از 2022 ممنوع نشود، ردبول هر دو تیم خود را از  فرمول یک خارج خواهد کرد. پس از اینکه هوندا اعلام کرد که فرمول یک را پس از 2021 ترک می کند، ردبول دارد به دنبال راهی برای تامین پاوریونیت خودش می گردد و گزینه هایی مطرح شده اند که البته ردبول اعلام کرده اولویتش ادامه با پروژه هوندا می باشد. دکتر مارکو...

فرمول یک ایران – اگر توسعه موتور برای فصل های بعد از 2022 ممنوع نشود، ردبول هر دو تیم خود را از فرمول یک خارج خواهد کرد.

پس از اینکه هوندا اعلام کرد که فرمول یک را پس از 2021 ترک می کند، ردبول دارد به دنبال راهی برای تامین پاوریونیت خودش می گردد و گزینه هایی مطرح شده اند که البته ردبول اعلام کرده اولویتش ادامه با پروژه هوندا می باشد. دکتر مارکو طی روزهای گذشته گفته بود که ردبول ترجیح می دهد که به دنبال هوندا برود زیرا که شانسش با تیم های دیگر برای کسب قهرمانی جهان تحت تاثیر قرار می گیرد.

اما اگر تیم ردبول به کار خود با هوندا ادامه دهد، در این صورت برای ادامه رقابت به ثبات در مقررات نیاز دارند. دکتر هلموت مارکو خطاب به خبرگزاری موتوراسپورت آلمان تایید کرده که اگر قانون توقف توسعه برای پاوریونیت های فرمول یک از فصل 2022 اجرا نشود، شاهد ترک ردبول خواهیم بود:

یا توسعه موتور از سال 2022 ممنوع می شود، یا ردبول با دو تیم خود، فرمول یک را ترک می کند.

در ادامه این گزارش آمده است که نظر مرسدس در مورد پیشنهاد ردبول “مثبت” بوده، در حالی که رنو اگر “هم ترازی موتورها از قبل” تضمین شود، از این طرح پشتیبانی خواهد کرد.

با این حال، فراری تیمی بوده که قرار است این پیشنهاد را رد کند، در این گزارش آمده است که آنها اعتقاد ندارند که ردبول در شرایط اضطراری قرار دارد و به نظر می رسد اسکودریا مایل است پاوریونیت تیم های ردبول و آلفاتاوری را تأمین کند. باید دید که آیا ردبول با توجه به چالش تیم ایتالیایی در بخش موتور امسال، علاقه ای به پاوریونیت فراری دارد یا خیر.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری