یادواره شهدای محله مسجد امام رضا (ع) برگزار می شود 


یادواره شهدای محله مسجد امام رضا (ع) برگزار می شود 

حسین مشایخی گفت: امشب هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) یادواره شهدای محله مسجد برگزار می شود.

«حسین مشایخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: امشب هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) یادواره شهدای محله مسجد برگزار می شود.



دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا مراسم عزاداری شهادت این امام همام در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در جوار مسجد امام رضا (ع) برگزار می شود.



وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، این مراسم امشب راس ساعت ۱۹ و سی دقیقه آغاز شده و حداکثر ساعت ۲۱ پایان می یابد.



مشایخی ابراز کرد: از برنامه های مراسم شب شهادت امام هشتم (ع) سخنرانی همراه با مداحی است و علاوه بر این نیز غذای نذری پخت شده که در پایان مجلس در بین عزاداران توزیع می شود تا در منازل خود مهمان سفره با برکت این امام بزرگوار شوند.



مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه (ع) جیرفت عنوان کرد: به همین منظور به همت بچه های مسجدی کانون، فضای برگزاری یادواره متناسب با این مراسم فضاسازی شده است.



وی اظهار کرد: از آنجایی که با توجه به مشکلات اقتصادی معیشت افراد نیازمند سخت تر از گذشته شده است بنابراین با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد قابل توجهی سبد غذایی در بین خانوارهای نیازمند و ایتام توزیع شد.


مشایخی اضافه کرد: ویژه برنامه های شهادت امام رضا (ع) و یادواره شهدا با مشارکت ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان، هیئت امنای تکیه و مسجد و هیئت امام رضا (ع) تدارک دیده و اجرا می شود.



دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان بیان کرد: به لطف و کرم امام هشتم (ع) مردم علی رغم وجود مشکلات اقتصادی در کشور و دشمنی دشمنان داخلی و خارجی اما ذره ای از ارادت مردم عاشق نسبت به این امام همام کم نشده است.



وی ادامه داد: گواه این مدعا حضور مردم در بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) که علی رغم دسترسی به ضریح مطهر اما همین که از مقابل ضریح عبور کرده و عرض ارادت می کنند به آنها آرامش می دهد.



مشایخی در خاتمه عنوان کرد: الحمدالله مردم همواره قدردان این امام همام و خاندان اهل بیت (ع) هستند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...