پذیرش 1400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان فارس


پذیرش 1400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان فارس

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان فارس از پذیرش 1400 داوطلب دختر و پسر در این دانشگاه پس از طی فرآیند مصاحبه خبر داد.

حسین افلاکی‌فرد در حاشیه بازدید رئیس گروه تامین منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از فرایند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان فارس، گفت: مهرماه امسال پذیرای ۱۷۰۰ داوطلب بودیم که از این تعداد ۹۰۰ نفر داوطلب پسر و ۸۰۰ داوطلب دختر بودند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، افلاکی‌فرد با بیان اینکه پس از انجام مصاحبه ۱۴۰۰ نفر پذیرش خواهند شد، افزود: فرایند مصاحبه توسط ۱۶ گروه ۳ نفره در ۲ پردیس رجایی و باهنر، در حال انجام است.

او اضافه کرد: فرآیند مصاحبه توسط دانشگاه فرهنگیان انجام و پس از جمع‌بندی نمرات هر داوطلب، اسامی افراد پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

قدیم خانی، رئیس گروه تامین منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز ابراز امیدواری کرد که با انجام مصاحبه نیروهای مناسب شغل معلمی جذب و سپس در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل مشغول شوند تا بتوانیم معلمان خوبی را تربیت و تقدیم جامعه کنیم.

قدیم خانی همچنین از چگونگی انجام فرایند مصاحبه، نظم، دقت و عدالت محوری و حفاظت وصیانت از حقوق داوطلبان و همچنین رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه فرهنگیان فارس ابراز رضایت و خرسندی کرد.

در این برنامه رئیس گروه تامین منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از مراحل مختلف فرایند مصاحبه، انجام معاینات پزشکی، مصاحبه تخصصی و عمومی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان فارس بازدید و شاخص‌های جذب نیروی انسانی و وضعیت جذب سهمیه‌های اختصاصی در این دانشگاه را بررسی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...