چرا باید خرید لایک انجام دهیم


چرا باید خرید لایک انجام دهیم

آیا لایک‌ها و فالوورهای پیچ شما پایین است و به فکر خرید لایک افتاده‌اید؟ و یا اینکه پیج تازه‌ای را برای کسب و کارتان راه انداخته‌اید و به دنبال رشد و پیشرفت آن هستید و نمی‌دانید باید از کجا خرید لایک واقعی را انجام دهید؟!

آیا لایک‌ها و فالوورهای پیچ شما پایین است و به فکر خرید لایک افتاده‌اید؟ و یا اینکه پیج تازه‌ای را برای کسب و کارتان راه انداخته‌اید و به دنبال رشد و پیشرفت آن هستید و نمی‌دانید باید از کجا خرید لایک واقعی را انجام دهید؟!

حتی ممکن است اخیراَ به هر دلیلی (تولید محتوای نامناسب و عدم جذابیت مطالب و خدمات و یا محصولات) با کاهش شدید مخاطب و فالوور رو به رو شده باشید! پیشنهاد می‌کنم با این محتوای جذاب و کاربردی همراه شوید تا به کسب و کارتان رونق دوباره ای ببخشید.

همانگونه که می‌دانید اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که محبوبیت بسیاری بین مردم دارد. امروزه اینستاگرام، فقط فضایی برای گپ‌های دوستانه نیست بلکه تبدیل به یک مارکت بسیار قدرتمند، قابل دسترس و ارزان برای کسب درآمد و یا فضایی برای مطرح کردن ونشان دادن توانایی‌ها، استعدادها، فعالیت‌ها، و حتی محیطی برای آموزش به مخاطبان شده است. بر این اساس تعداد فالوور( دنبال کنندگان) یک مسئله اساسی در مدیریت اینستاگرام است. بنا این دلیل است که افراد اغلب اقدام به خرید لایک و یا خرید فالوور می‌کنند.

خرید لایک و فالوور و چالش دنیای آنلاین این روزها!
دنیای آنلاین امروزه‌ی ما به سمت مسیری می‌رود که برای رسیدن به قدرت، شهرت و کسب درآمد بالا، صرفاً نیازی به شناخت‌های رودررو و چهره به چهره نداریم. بلکه لازمه‌ی عصر دیجیتال، کسب مهارت‎های دنیای جدید، داشتن سواد آنلاین و استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی مجازی است؛ به گونه‌ای که به جرئت می‌توان گفت که اگر کسب وکار و یا خدمتی نتواند خود را به دنیای جدید وصل کند و یا اطلاعاتش را در این زمینه به روز رسانی کند، باید از گود خارج شود! بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد و حضور پررنگ در دنیای کسب و کارهای اینستاگرامی هستید، باید صفحه‌های ایسنتاگرامی خود را از طریق خرید فالوور واقعی و خرید لایک در زمان‌های مناسب تقویت کنید.

چرا باید خرید لایک انجام دهیم

چرا خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام مهم است؟
تصور کنید شما یک محقق بزرگ در زمینه علمی هستید و سخنان بسیاری برای گفتن دارید که باید برای ایجاد تغییرات بزرگ آن را به مردم انتقال و آموزش دهید. و یا اینکه توانایی این را دارید که در زمینه کسب و کارتان به یک تاجر بزرگ تبدیل شوید. با نگاهی به تاریخ اجتماعی جوامع و ملل گوناگون، اگر فردی چه در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و علمی و چه در حوزه بازار و تبلیغ محصولات، توانسته است برای خود پیروان و دنبال کننده‌های دائمی فراهم کند، بسیار در حوزه کاری و فعالیتی خود موفق بوده است. به عنوان نمونه می توان به گاندی و نشر افکارش در جامعه هند توجه کرد. گاندی چه زمانی توانست هند را از استعمار انگلیسی‌ها خارج کند؟ بله ، درست آن زمان که توانسته بود سخناننش را بین مردم و پیروان بسیاری نشر دهد. بر این حسب داشتن فالوورها و خرید لایک برای موفقیت لازم و ضروری است.

علاوه بر همه مسائل مربوط به فلسفه کسب و کار، خرید لایک و خرید فالوور واقعی موجب می‌شود که فعال بودن شما، پالس‌های مثبتی را برای الگوریتم‌های اینستاگرام ارسال کند و مطالب پیجتان به دفعات زیاد، در اکسپلورر اینستاگرام نمایش داده شود.

اینستاگرام؛ تریبونی برای دیده شدن بسیـــــــار...

چرا باید خرید لایک انجام دهیم


اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب، دقیقاً همان وسیله و میکروفونی است که شما از طریق آن و با استفاده درست ازامکاناتی که برای آن ایجاد شده است، شما را به جایگاهی که می‌خواهید می‌رساند. بنابراین یک مسئله مهم در پیج اینستاگرامی شما تعداد فالوورها و یا همان پیروان و تعداد لایک‌ها و یا همان تأییدهایی است که توسط فالوورهای خود دریافت می‌کنید. به حتم به این مسئله آگاهی دارید که بالا رفتن تعداد لایک‌‌ها توسط خرید فالوورهای واقعی برای کاربران جدیدی که به پیج شما می‌آیند، اعتماد ایجاد می‌کند.

بایستی بدانید که افزایش تعداد فالوورها و لایک‌ها به صورت ارگانیک پروسه‌ای طولانی و زمان‌بر است. بر این اساس بهتر است از امکانات موجود بهترین و بیشترین استفاده را ببرید تا راحت‌تر مسیر رشد را طی کنید. یکی از این امکانات که بسیار هم مورد توجه کاربران است، خرید لایک و خرید فالوور واقعی می‌باشد.

خرید فالوور واقعی یعنی چه؟
اینستاگرام، بنا به شغل و فعالیتتان، برایتان حکم مغازه، فروشگاه، کلینیک، کلاس آموزشی و... را دارد. همانگونه که شما نمی‌توانید در دنیای واقعی با مشتریان فیک و خیالی که در ذهنتان است، اعتماد مردم را جلب کنید، در دنیای مجازی نیز نمی‌توانید با خرید فالوور فیک، اعتماد فالوورهایتان را جلب کنید و به تعداد آن‌ها اضافه نمایید. بنابراین باید هنگام خرید لایک و خرید فالوور حواستان باشد که از بستر مطمئن و دارای اعتبار خرید لایک و خرید فالوور واقعی را انجام دهید. فالوورهای واقعی آن‌هایی هستند که دارای پروفیال، عکس و بیوگرافی هستند و در فضای مجازی وجود حقیقی دارند. شما از طریق خرید خرید فالوور واقعی می‌توانید اعتبار پیج خود را در کوتاه‌ترین زمان و آسان‌ترین مسیر، بالا ببرید.

چرا باید خرید لایک انجام دهیم

داشتن استراتژی برای خرید لایک یعنی چه؟
هر بار که کاربران صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنند با چند صفحه جدید مواجهه می‌شوند. آنچه که کاربر تازه وارد در اولین نگاه به آن توجه می‌کند تعداد فالوورها و تعداد لایک است. موضوع بسیار جذابی است که کاربری به پیج شما وارد شود و با دیدن تعداد لایک‌ها و فالوورها به شما اعتماد کند و پیج شما را فالوو کند. کاربران هنگام مواجه با پیج‌های اینستاگرامی به این موارد توجه ویژه نشان می‌دهند: تعداد فالوورها – تعداد لایک‌ها- تعداد پست‌ها و تعداد کامنت‌ها.

برای داشتن این چهار مورد شما نیاز به یک پلن و استراتژی اجرایی در حوزه کاری و فعالیتی خود دارید. یکی از راه‌های میانبر خوب برای اعتباردهی به صفحه اینستاگرام خرید لایک و خرید فالوور واقعی است. اما باید بدانید که چه زمانی و با چه تعدادی اقدام به خرید لایک و فالوور کنید. چراکه تعداد لایک‌های بالا با تعداد فالوورهای پایین برای کاربر به معنای فیک بودن لایک‌هاست و عکس این موضوع هم صادق است. از سوی دیگر شما نیاز به تعداد فالوورهای بالایی دارید که نهایتآ برای شما به فروش محصولات و کسب درآمد منجر شود.

اغلب صفحه‌هایی که به تازگی در اینستاگرام شروع به فعالیت می‌کنند در مراحل اولیه جهت ایجاد اعتباردهی به خرید لایک و خرید فالوور اقدام می‌کنند. اما باید به چند نکته اساسی توجه ویژه داشته باشید.

با داشتن پلن و برنامه‌ریزی اقدام به خرید لایک و خرید فالوور کنید. اگر نمی‌دانید چه زمانی برای خرید لایک مناسب است، حتماً از آسان فالوور مشورت بگیرید و با کارشناسان مجرب دراین زمینه صحبت کنید. خرید لایک و خرید فالوور را در فواصل زمانی و به صورت مداوم انجام دهید. حواستان باشد خرید لایک بالا با تعداد فالوورهای پایین برای پیج شما در نگاه کاربران به معنای فیک بودن لایک‌های شما است و این امر اعتبار شما را پایین می‌آورد. بر این اساس با گرفتن مشورت از تیم مجرب آسان فالوور در زمان‌های درست و مناسب اقدام به خرید فالوور واقعی، خرید لایک و خرید کامنت کنید.

چرا باید خرید لایک انجام دهیم

از کجا خرید لایک را انجام دهیم؟
یک موضوع اساسی که باید به آن بسیاردقت کنید، اعتبار وبسایتی است که از آن اقدام به خرید لایک و خرید فالوور می‌کنید. وبسایت‌های بسیاری برای فروش لایک و فالوور وجود دارند اما باید توجه داشته باشید صرف داشتن لایک و فالوور برای شما ارزشی ندارد، بلکه شما برای اعتباردهی و نهایتاً جذب فالوورهای دیگر با هدف کسب درآمد بالا، نیاز به خرید لایک و خرید فالوور واقعی دارید که باید از بستر مطمئن و مورد اعتماد اقدام به خرید آن‌ها کنید.

وبسایت آسان فالوور (asan-followers.com) یکی از بهترین سایت‌های خدمات شبکه‌های اجتماعی در ایران است. شما می‌توانید قبل از خرید با کارشناسان آسان فالوور تماس بگیرید و طبق پلن و استراتژی خود با صرف کمترین هزینه، بهترین بسته خرید لایک و خرید فالوور را داشته باشد. پس از خرید بسته به صورت آنی و بدون نیاز به پسورد برای شما فعال می‌شود و می‌توانید تغییرات خوب و بلند مدتی را در تعداد فالوورها و لایک‌های واقعی در پیج خود مشاهده کنید. آرزوی مجموعه آسان فالوور، رشد، پیشرفت و رضایت شماست.

‌توجه: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب فقط جهت بازنشر در اختیار ما قرار گرفته و لذا شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر