مدیر امور اعتباری بانک ملت: بخشودگی جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های کمتر و بیشتر از 100 میلیون تومان


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: جهاندیده گفت: از ابتدای تیرماه بخشودگی جریمه تاخیر مازاد 6 درصدی وام‌های کمتر و بیشتر از 100 میلیون تومان در صورتی بخشیده می‌شود که مشتری خوش حساب باشد. به گزارش بانک مردم فرشاد جهاندیده مدیر امور اعتباری بانک ملت در خصوص علت اجرا نشدن بخشش جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های زیر 100 میلیون تومان اظهار کرد: ما حدود 6...

کد خبر : 160807 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹

مدیر امور اعتباری بانک ملت: بخشودگی جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های کمتر و بیشتر از 100 میلیون تومان

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: جهاندیده گفت: از ابتدای تیرماه بخشودگی جریمه تاخیر مازاد ۶ درصدی وام‌های کمتر و بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان در صورتی بخشیده می‌شود که مشتری خوش حساب باشد.

به گزارش بانک مردم فرشاد جهاندیده مدیر امور اعتباری بانک ملت در خصوص علت اجرا نشدن بخشش جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان اظهار کرد: ما حدود ۶ هزار میلیارد سهمیه در این بخش داشتیم که تمام آن پرداخت شده است، البته افرادی که در زندان‌ها بودند و صاحبان مسکن‌های روستایی در اولویت اول قرار داشتند.

وی ادامه داد: شهروندانی که به آن‌ها جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام تعلق گرفته است، می‌توانند به واحد بازرسی و پیگیری بانک ملت مراجعه کنند. در حال حاضر افراد می‌توانند با مراجعه به بانک از بخشش ۶ درصدی بهره‌مند شوند، اما نرخ قرارداد از آن‌ها گرفته می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد:در صورتی که مشتری توان پرداخت اقساط را نداشته باشد بانک با آن‌ها همکاری لازم را می کند. اگر فردی در بازه زمانی مشخص شده به بانک مراجعه کند،نه تنها جریمه دیرکرد بخشیده می شود در صورتی که اقساط خود را به موقع پرداخت کند، قسط‌های آخر را به وی می‌بخشیم.

جهاندیده در پایان گفت: امسال دولت برای بخشودگی جریمه دیرکرد وام بودجه‌ای در نظر نگرفته است. اگر افراد تا تاریخ ۹۹/۳/۳۱ وام‌ زیر ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اند جرائم دیر کرد آن قابل بخشش است، اما بعد از این تاریخ بخشودگی جریمه تاخیر مازاد ۶ درصدی وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون و بالای ۱۰۰ میلیون تومانی در صورتی مشمول بخشودگی می شوند که مشتری خوش حساب باشد.

مدیر امور اعتباری بانک ملت: بخشودگی جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های کمتر و بیشتر از 100 میلیون تومان مدیر امور اعتباری بانک ملت: بخشودگی جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های کمتر و بیشتر از 100 میلیون تومان مدیر امور اعتباری بانک ملت: بخشودگی جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های کمتر و بیشتر از 100 میلیون تومان
17 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد