رییس شورا: طرح جامع و تفصیلی شهرکرد بازنگری شود


رییس شورا: طرح جامع و تفصیلی شهرکرد بازنگری شود

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به طولانی شدن روند بازنگری طرح جامع و تفصیلی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: بازنگری این طرح‌ها برای شهرکرد از سوی دستگاههای متولی استان تسریع شود.

فرهاد رئیسی شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: شهروندان از مدیریت شهری انتظار دارند بازنگری طرح جامع و تفصیلی از طریق مشاور و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری پیگیری کند.
وی افزود: توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهرکرد از خواسته‌های شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.
نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: فعالان مدیریت شهری در مرکز استان از مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری مطالبه دارند.
طیبه شریفی تاکید کرد: تعیین سهم شهرداری از محل ۱۰ درصد فروش زمین‌های دولتی و همچنین تعیین تکلیف هزینه آماده‌سازی میرآباد و نحوه دریافت آن از اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تسریع شود.
وی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت، استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز، اجرای طرح تغذیه مصنوعی دشت شهرکرد و توسعه متوازن جزو خواسته‌های برون‌گروهی اعضای شورای اسلامی مرکز استان از مسوولان ارشد چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.
شریفی تصریح کرد: رفع مشکلات مرتبط با طرح برج‌های دوقلو شهرداری شامل تسویه‌حساب کامل با بانک شهر، پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار به‌منظور فروش یا تکمیل این طرح، بررسی راه‌های دست‌یابی شهرداری به درآمدهای پایدار شهری و مشخص کردن پتانسیل‌های شهرداری با هدف تحقق درآمدها از مهم‌ترین خواسته‌های درون‌گروهی اعضای شورای اسلامی شهرکرد است.
یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ۱۰۰ درصد سهم ۱۰ درصدی شهرداری از محل فروش زمین‌های دولتی را با کاربری مسکونی در اختیار شهرداری قرار دهد.
امام‌قلی بلالی تاکید کرد: اختصاص زمین‌هایی با کاربری آموزشی، ورزشی و فضای سبز از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به شهرداری شهرکرد در قالب سهم ۱۰ درصدی شهرداری از محل فروش زمین‌های دولتی، منافع مدیریت شهری را با ضرر مواجه می‌کند.
به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص