جایگاه ورزش هرمزگان مورد رضایت هیچ‌کس نیست/بنگاه‌های اقتصادی مسئولیت‌شان را فراموش نکنند


جایگاه ورزش هرمزگان مورد رضایت هیچ‌کس نیست/بنگاه‌های اقتصادی مسئولیت‌شان را فراموش نکنند

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: جایگاه ورزش هرمزگان مورد رضایت هیچ‌کس نیست و هرمزگان با این تعداد بنگاه اقتصادی نباید در ورزش چنین جایگاهی داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، ظهر امروز در حاشیه نشست صمیمی با جامعه والیبال هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از اینکه در جمع ورزشکاران استان هستم به خود می‌بالم و بسیار علاقه‌مند هستم که همواره با ورزشکاران در ارتباط باشم و مشکلات و افتخاراتشان را بشنوم.

وی با تأکید بر اینکه همواره حوزه ورزش را در بین دغدغه‌های جدی خود قرار داده و بر این نکته پایبند بوده و هستم، افزود: هرمزگان با وجود تمامی ظرفیت‌هایش به‌ویژه در حوزه دریا نتوانسته به جایگاه اصلی‌اش دست یابد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه سهم مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان در ورزش کمرنگ و این موضوع نیازمند مطالبه گری جامعه ورزش است، تصریح کرد: چرا شرکت گل گهر در سیرجان می‌تواند اما بنگاه‌های اقتصادی در هرمزگان قدمی پررنگ برای رفع معضلات ورزشی و اجتماعی این استان برنمی‌دارند؟ مسئولان باید درد و دل‌های جامعه ورزش را بشنوند و پیگیری کنند زیرا این دغدغه‌ها از بدنه دل‌سوختگان خارج می‌شود و کارشناسی شده است.

عبادی‌زاده با اشاره به اینکه هرمزگان نمونه و الگوی وحدت شیعه و سنی در کشور است و همواره به خود می‌بالیم که این‌چنین وحدتی بینمان حکم‌فرماست، اضافه کرد: ورزش را نباید با سیاست درآمیخت بلکه باید ورزش را به‌عنوان ورزش دید و بازی دادن ورزش با سیاست سبب آسیب می‌شود؛ ازاین‌رو نباید بگذاریم سیاست در ورزش رخنه کند و سبب صدمات جبران‌ناپذیری به آن شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: بنده علاقه دارم در حوزه ورزش ورود کنم ازاین‌رو به‌زودی مدیرکل ورزش و جوانان را دعوت و دغدغه‌ها را مطرح می‌کنم، باید در جلسه‌ای مشترک نگاه‌ها را به هم نزدیک کنیم. صاحبان اصلی ورزش، جامعه ورزشی هستند و مدیریت ورزش باید نگاه حمایتی و نظارتی و هدایتی داشته و از مداخله خودداری کند.

جایگاه ورزش هرمزگان مورد رضایت هیچ‌کس نیست/بنگاه‌های اقتصادی مسئولیت‌شان را فراموش نکنند

وی با اشاره به اینکه از وضعیت آلودگی ورزش به سیاست در برخی حوزه‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: هرکس در هرمزگان زندگی می‌کند و دغدغه ورزش دارد، صاحب اصلی ورزش است و نباید نگاه قومیتی به آن بیفزاییم. هرچقدر از حواشی دور شویم می‌توانیم به موضوع اصلی ورزش و ارتقا آن برسیم و به‌طور حتم همگی به دنبال منافع ورزش هرمزگان هستیم.

عبادی‌زاده با بیان اینکه جامعه ورزش نباید دست از حمایت ورزش بردارند و باید همواره به دنبال ارتقا و تشکیل اتاق فکر برای حل مشکلات باشند، افزود: جایگاه ورزش هرمزگان مورد رضایت هیچ‌کس نیست و هرمزگان با این تعداد بنگاه اقتصادی نباید در ورزش چنین جایگاهی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چرا باید استان هرمزگان چرا در لیگ‌های برتر کشور تیمی نداشته و سراشیبی سقوط در انتظار نمایندگان هرمزگان باشد؟ چرا نباید جایگاه هرمزگان را در سطح کشور ارتقا دهیم درحالی‌که یک شهرستان یا استان هم‌جوار جایگاهی بالاتر از استان هرمزگان دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...