اخبار کوتاه استان بوشهر


اخبار کوتاه استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان بوشهر روز دوشنبه اخباری در زمینه‌های مختلف از سراسر این استان تهیه و ارسال کرده‌اند که شماری از آنها در بسته خبری زیر تقدیم مخاطبان شده‌است.

۲ هنرمند مقام‌آور دشتی تجلیل شدند

"سیده نگار بهرسی" هنرمند شهرستان دشتی که در جشنواره بین‌المللی نقالی و پرده خوانی غدیر حائز رتبه دوم شد و "یسنا سادات هاشمی" کودک هنرمند خورموجی که در جشنواره ملی موسیقی جوان به مرحله نهایی راه یافت روز دوشنبه در آیینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

تبلیغات محیطی شهری در دشتی ساماندهی می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی شهرستان دشتی اظهار داشت: ساماندهی تبلیغات محیطی و مشارکت و همکاری در اطلاع رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری باید بر اساس ضوابط و دستوالعمل و رعایت قوانین تبلیغات محیطی و داشتن وحدت رویه‌ای در اجرای تبلیغات محیطی شهرستان باشد.

حمید زارعی ادامه داد: نصب بنر روی داربست‌های فلزی و بنرهای متوفی شکل زشتی به شهر داده و با وجود تذکر شهرداری هنوز این مشکل در سطح شهر حل نشده‌است.

کتاب ارزش تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی در دشتی منتشر شد

به گزارش ایرنا، کتاب « ارزش تبلیغاتی شبکه های اجتماعی » نوشته سید میکائیل جعفری و محمود عامری سیاهویی منتشر و وارد بازار کتاب شد.

این کتاب با موضوع شبکه‌های اجتماعی در سه بخش و ۱۵۱ صفحه نگاشته و در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات بوعلی به بازار کتاب عرضه شده‌است.

بخش اول شامل کلیات و مقدمه، بخش دوم مربوط به شبکه های اجتماعی با موضوعاتی از قبیل رسانه، تعریف شبکه، انواع شبکه، مزایای شبکه و چالش ها است.

بخش سوم کتاب نیز حول محور تبلیغات، مفهوم لغوی و اصطلاحی تبلیغ، تعریف، تفاوت ها، ویژگی ها، تاریخچه، انواع تبلیغات، شیوه و هزینه در تبلیغات، تبلیغات اینترنتی، نظریه های تبلیغات و در انتها با ذکر منابع و مآخذ فارسی و انگیسی کتاب به پایان می رسد.

۴۵۰مورد شکایت مردمی در حوزه کالا و خدمات اصناف دشتستان ثبت شد

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت دشتستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۰مورد شکایات مردمی در حوزه کالا و خدمات اصناف دشتستان از طریق ستاد خبری این اداره ثبت و مورد بررسی قرارگرفته است.

به گزارش ایرنا، شهسوار قایدی در کمیته تنظیم بازار شهرستان دشتستان افزود: از این تعداد گزارش ثبت شده ستاد خبری(تلفن۱۲۴) از سوی شهروندان دشتستانی ۹۵ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف و ۳۳۴ مورد دیگر طبق نظریه کارشناسان مربوطه غیرمتخلف مشخص شده‌است.

وی بیان کرد: بیشترین گزارش‌های دریافتی در ارتباط با کالاهای مصرفی از جمله تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت و ماسک، در بخش خدمات نیز تعمیرکاران خودرو، تعویض روغن موتور و کارواش‌ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا