آموزش مجازی «نقاشی روی شیشه با رویکرد اسلامی»


آموزش مجازی «نقاشی روی شیشه با رویکرد اسلامی»

مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور دوره آموزشی نقاشی روی شیشه (ویترای) را با رویکرد اسلامی و به صورت برخط برگزار می‌کند.

آموزش مجازی «نقاشی روی شیشه با رویکرد اسلامی»

به گزارش ایکنا، نقاشی آیات، احادیث و اسماء الهی بر شیشه از آن دست هنرهاست که اگر با مضامین دینی و قرآنی تلفیق شوند، بسیار ارزشمند و چشم‌نواز خواهند بود.
بر همین اساس دوره آموزشی نقاشی روی شیشه با رویکرد تولید آثار اسلامی و با هدف افزایش مهارت و اشتغال‌زایی بانوان محترم به همت مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره با نحوه دورگیری در هنر ویترای، انواع رنگ‌آمیزی و سایه روشن و... آشنا می‌شوند و می‌توانند پس از پایان دوره به صورت مستقل به تولید آثار فاخر پرداخته و این هنر ارزشمند را اشاعه دهند.

لازم به ذکر است که این دوره به صورت برخط و در بستر سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار می‌شود و پس از پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر آموزشی اعطا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در دوره‌های آتی آموزش ویترای با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۵۴ – ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۳۹ تماس بگیرند و یا به صفحه مرکز آموزش در اینستاگرام با آدرس @education.iska مراجعه کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟