کارشناس علوم سیاسی: برخی برای منافع خود وقیحانه‌ترین توهین‌ها را به رییس‌جمهوری می‌کنند


کارشناس علوم سیاسی: برخی برای منافع خود وقیحانه‌ترین توهین‌ها را به رییس‌جمهوری می‌کنند

ارومیه- ایرنا- کارشناس علوم سیاسی و استاد دانشگاه ارومیه گفت: برخی نه از سر میهن دوستی و دلسوزی به کشور و نظام بلکه تنها برای منافع خود وقیحانه‌ترین توهین‌ها را در قالب انتقاد به رییس قوه مجریه می‌کنند.

"احمدعلی مویدی" روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیاه نمایی عملکرد دولت خوراک تبلیغاتی رسانه های خارجی و دشمنان کشور را فراهم می‌کند و هیچ کمکی به حل مشکلات کشور نمی کند. .

وی اضافه کرد: تخریب دولت و نادیده گرفتن خدمات آن چراغ سبز نشان دادن به دشمنانی است که با سرمایه گذاری‌های کلان و طراحی نقشه های مختلف سعی در ضربه زدن به کشور دارند.

استاد دانشگاه ارومیه تاکید کرد: شرایط کنونی کشور به جای تخریب و توهین به یکدلی و انسجام اقشار مختلف نیاز دارد که این امر را باید همگان رعایت کنند.

سباه نمایی و هجمه ها علیه دولت تدبیر و امید این روزها شدت بیشتری گرفته و برخی بی محابا و بدون توجه به شرایط کنونی کشور، برطبل تخریب کوبیده و تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا چهره ای منفی از دولت نشان دهند؛ این حرکت ها به فضای مجازی نیز سوق یافته و آنجا نیز به شکل های مختلف خدمات دولت مورد بی مهری قرار گرفته و سیاه نمایی قوت بیشتری می‌گیرد؛ حال آنکه شرایط کنونی کشور به یکدلی تمامی قوا و همراهی مردم با دولت نیازمند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق