30 درصد تخفیف دادیم ولی پرسپولیس هیچ تشکری نکرد


30 درصد تخفیف دادیم ولی پرسپولیس هیچ تشکری نکرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما 30 درصد از مبلغ مطالبات‌مان را تخفیف دادیم ولی باشگاه هیچ تشکر و قدردانی از ما نکرد.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در تمرین تیمش غایب بود و به باشگاه پرسپولیس رفت تا با مدیران این باشگاه جلسه داشته باشد.

نعمتی پس از حضور در باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من چند وقتی بود باشگاه نیامده بودم و بابت یک‌سری مشکلات آمدم. قول‌هایی داده شده و ان‌شاالله تا یکی، دو روز آینده تکلیف را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه چه زمانی در تمرینات شرکت خواهد کرد، گفت: هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند. بابت حضور در تمرینات مشکلی نیست،‌ فقط به ملی‌پوشان چند روزی استراحت دادند و هر وقت کادرفنی صلاح بداند شرکت می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث مبلغ قراردادش نیز توضیح داد: مشکلات مالی که همیشه وجود دارد، از قراردادهای فصل قبل ما خیلی طلبکار بودیم و هستیم. گله من از باشگاه این است که روزی که ما به همراه هفت، هشت نفر به باشگاه آمدیم و بابت مطالبات فصل قبل‌مان 30 درصد تخفیف دادیم، هیچ تشکر و قدردانی نشد. ما بازیکنان نمی‌خواستیم سر پرسپولیس و هواداران منتی بگذاریم و به همین خاطر هم هیچ حرفی نزدیم. فکر نمی‌کنم هواداران هم این موضوع را بدانند. ما دلی پرسپولیس را دوست داریم و همه جوره برای خوشحالی هواداران تلاش کردیم. ما از سال 96، 97 طلب داشتم و در سال 99 از این پول تخفیف دادیم و انتظار داشتیم باشگاه یک عکس‌العمل خوب داشته باشد. الان هم مشکلاتی وجود دارد و باشگاه قول داده که این‌ها برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش کنعانی زادگان به درخواست ۱۰ میلیاردی از پرسپولیس

نعمتی درباره ناراحتی هواداران از شرایط باشگاه، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که دل مردم را شاد کنیم. تمام هدف‌مان این است که هواداران‌مان خوشحال شوند حتی کسانی که هوادار پرسپولیس نبودند و از صعود ما به فینال خوشحال شدند و این برای ما دلگرم کننده است. ما نمی‌خواهیم هواداران ناراحت شوند. امیدوارم باشگاه مشکلات را زودتر حل کند تا با قدرت در فصل جدید شرکت کنیم و آماده فینال لیگ قهرمانان شویم.

وی در مورد دعوتش به تیم ملی نیز بیان کرد: من از اسکوچیچ تشکر می‌کنم و ممنونم که به من اعتماد کرد. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهم و بتوانم نظر اسکوچیچ را جلب کنم.

مدافع - هافبک تیم پرسپولیس در خصوص حضورش در پست دفاع راست نیز توضیح داد: از نظر پستی من هیچ مشکلی ندارم. این را هم به گل‌محمدی و اسکوچیچ گفتم. آن‌ها هم گفتند که ما می‌دانیم که تو در سه، چهار پست مختلف بازی می‌کنی و در تمام این پست‌ها روی تو نظر داریم.

وی در خصوص عقب افتادن لیگ برتر نیز گفت: فکر می‌کنم به خاطر کرونا است و امیدوارم این موضوع هم حل شود و از حضور هواداران در استادیوم بهره ببریم. امیدوارم حداقل بعد از فینال لیگ قهرمانان در استادیوم آزادی بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم.

نعمتی درباره آخرین وضعیت شجاع خلیل‌زاده نیز عنوان کرد: از بابت قرارداد هیچ خبری ندارم و امیدوارم هر چیزی به صلاح او و پرسپولیس است رقم بخورد.

وی در پایان در واکنش به سوالی در خصوص اینکه گفته می‌شود او با پیشنهاداتی مواجه شده است، یادآور شد: یک‌سری پیشنهاداتی است ولی چون یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم این موضوع در اختیار باشگاه است و باید ببینیم تصمیم چه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس