اتفاق عجیب برای خرید جدید استقلال


اتفاق عجیب برای خرید جدید استقلال

در حاشیه دیدار روز گذشته استقلال و نفت مسجد سلیمان اتفاق جالبی در خصوص یکی از بازیکنان جدید استقلال رخ داد. نوشته اتفاق عجیب برای خرید جدید استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتفاق عجیب برای خرید جدید استقلال

درخواست عجیب از بابک مرادی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۳
اتفاق عجیب برای خرید جدید استقلال

در حاشیه دیدار روز گذشته استقلال و نفت مسجد سلیمان اتفاق جالبی در خصوص یکی از بازیکنان جدید استقلال رخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بابک مرادی یکی از خریدهای جدید باشگاه استقلال است که به دلیل ظاهرش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این بازیکن دیروز به همراه رشید مظاهری و متین کریم‌زاده روی سکوهای زمین دوم ورزشگاه آزادی نشسته بود و در ترکیب ثابت استقلال حضور نداشت.

در حاشیه این دیدار افراد و دوستداران استقلال که روی سکو و نزدیک این بازیکنان نشسته بودند از رشید مظاهری که مشهورترین بازیکن در بین خریدهای امسال استقلال است و پیراهن تیم ملی را نیز بر تن دارد، درخواست عکسی یادگاری کردند و در کمال تعجب از بابک مرادی درخواست کردند از آنها و رشید مظاهری عکس بگیرد.

اگرچه مرادی با رویی گشاده این درخواست آنها را اجابت کرد اما امکان آن وجود دارد که با درخشش مرادی در استقلال و رسیدن او به قله‌های فوتبال ایران این طرفداران حسرت این را بخورند که چرا به جای عکس گرفتن، عکاسی را به این بازیکن سپرده اند. در فوتبال دنیا نیز نمونه‌های مشابه وجود دارد که معروف‌ترین آن یک راننده تاکسی است که در حضور مسی و ماسکرانو، از لیونل مسی درخواست می کند که عکسی از او و خاویر ماسکرانو بیندازد و اگر چه مسی عکسی از آنها به ثبت رساند اما اکنون آن راننده از انتخاب اشتباه عکاس سخت پشیمان است.

اتفاق عجیب برای خرید جدید استقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان