دولت هم سرمایه گذاری چندانی در پرورش و بهره برداری از شترمرغ نکرده است


دولت هم سرمایه گذاری چندانی در پرورش و بهره برداری از شترمرغ نکرده است

رضاخواه با اشاره به اینکه دولت هم سرمایه گذاری چندانی در پرورش و بهره برداری از شترمرغ نکرده است، گفت: می‌بایست نگاه اقتصادی و سودآور شکل می‌گرفت که متاسفانه چنین نشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجتبی رضا خواه گفت: پرورش شترمرغ و بهره برداری از محصولات جانبی آن فرصتی مغفول مانده در کشور است. در بدو تولید شتر مرغ در کشور، آنچه مطرح بود، بحث تولید گوشت بود و سپس درباره پوست، پر و استخوان آن می‌بایست نگاه اقتصادی و سودآور شکل می‌گرفت که متاسفانه چنین نشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه از گذشته به چشم می‌خورد این است که دولت هم سرمایه گذاری چندانی در پرورش و بهره برداری از شترمرغ نکرده است.

رضا خواه درباره رفع مشکلات پرورش و بهره برداری از شترمرغ گفت: باید با حمایت‌هایی، مقیاس کوچک این صنعت به مقیاس‌های بزرگ تبدیل شود تا استفاده از فرآورده‌های شتر مرغ، توجیه اقتصادی در بر داشته باشد.

وی ادامه داد: صندوق حمایتی از تولید و بهره برداری از این صنعت را می‌توان در قالب حمایت حاکمیتی ایجاد کرد برای مثال اگر حمایت ۲۰۰ میلیارد تومانی از این صنعت شود می‌توان صنعت محکم و استوار و قابل اتکایی در این بخش ایجاد کرد.

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی