فیلمساز ایرانی عضو ثابت داوری جشنواره آمریکایی شد


فیلمساز ایرانی عضو ثابت داوری جشنواره آمریکایی شد

تهران- ایرنا- جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «دروازه دیجیتال» آتلانتا در ایالت جورجیا آمریکا، حبیب باوی ساجد را به عنوان تنها نماینده سینمای ایران، عضو ثابت داوری جشنواره معرفی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، به علت شیوع بیماری کرونا و گسترش جهانی آن، جشنواره بین المللی آتلانتا در کنار بخش فیلم، هنرهای تجسمی، عکس و هنرهای نمایشی را هم به صورت آنلاین و رقابتی قضاوت می کند.

حبیب باوی ساجد، فیلم ساز و داستان نویس، عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران، عضو انجمن مستندسازان اروپا ((edn) و عضو ثابت انتخاب و گزینش جشنواره بین المللی فیلم البوابه در الجزائر، در کنار سینماگرانی از نیوزلند، مراکش، الجزائر، کردستان عراق و آمریکا، تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره بین المللی آتلانتا در ترکیب اعضای داوری است.

بر پایه این گزارش انجمن فیلمسازان آتلانتا، همچنین رسماً عضویت افتخاری این فیلم ساز ایرانی را اعلام کرد. انجمن فیلمسازان آتلانتا در تلاش است برای حمایت از پروژه های مستقل، هنرمندان و جوامع کم برخوردار که دسترسی به آموزش و صنعت ارتباطات ندارند، حمایت مالی و مشارکت در دسترسی به تجهیزات فیلم و همچنین مشاوره ارائه دهد.

طبق برنامه ریزی انجام شده، جوایز بخش فیلم کوتاه درآوریل ۲۰۲۱ (فروردین / اردبیهشت ماه) اعطا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...