ادعای سنگین درباره داربی استقلال _ پرسپولیس در رسانه مطرح ایتالیایی


ادعای سنگین درباره داربی استقلال _ پرسپولیس  در رسانه مطرح ایتالیایی

رحمان رضایی بازیکن سابق پرسپولیس ، که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را داشته است ، در گفتگو با سایت مطرح توتو مرکاتو ایتالیا درباره شهرآورد ایران گفت : بدون شک شهرآورد استقلال و پرسپولیس ، محبوب ترین دربی در جهان است. نوشته ادعای سنگین درباره داربی استقلال _ پرسپولیس در رسانه مطرح ایتالیایی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

ادعای سنگین درباره داربی استقلال _ پرسپولیس در رسانه مطرح ایتالیایی

رحمان رضایی در گفتگو با سایت توتو مرکاتو ایتالیا : شهرآورد استقلال و پرسپولیس ، محبوب ترین شهرآورد در کل دنیا است
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۶:۵۰
ادعای سنگین درباره داربی استقلال _ پرسپولیس  در رسانه مطرح ایتالیایی

رحمان رضایی بازیکن سابق پرسپولیس ، که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را داشته است ، در گفتگو با سایت مطرح توتو مرکاتو ایتالیا درباره شهرآورد ایران گفت : بدون شک شهرآورد استقلال و پرسپولیس ، محبوب ترین دربی در جهان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی بازیکن سابق فوتبال ایران و باشگاه های پرسپولیس و پاس که در تیم‌های ایتالیایی بازی کرده است، این روزها سرمربی تیم لیگ برتر ذوب آهن است. رضایی در گفتگویی با نشریه «توتومرکاتو» ایتالیا از روزهای حضورش در این کشور و اهدافش صحبت کرده است که مشروح این گفتگو در ادامه می‌آید.

* رحمان رضایی! امروز چه کار می‌کنید؟

– من در یک تیم لیگ برتری ایران یعنی ذوب آهن مربیگری می‌کنم. بعد از پایان کارم در ایتالیا در سال ۲۰۰۸، به ایران بازگشتم و در پرسپولیس بازی کردم. سپس به قطر رفتم و دوباره به ایران آمدم و به کارم پایان دادم. پنج سال به عنوان دستیار مربی در یک تیم ایرانی کار مربیگری را شروع کردم و سپس این شانس را داشتم که در لیگ دسته دوم سرمربی باشم. اکنون هم برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوم.

* احساستان در این نقش جدید چیست؟

احساس خیلی خوبی دارم. در ضمن من برای خودم هدف گذاشته‌ام که در لیگ خوب کار کنم. دوست دارم در ایران تجربه کسب کنم و بعد از ۲ یا ۳ سال برای مربیگری به ایتالیا برگردم. کار در سری C ایتالیا هم خیلی خوب است اما بدیهی است که به آنچه که در این سال‌ها انجام می‌دهم بستگی دارد.

* سطح فوتبال در ایران چگونه است؟

– سطح فوتبال ایران بد نیست. به عنوان مثال، پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و این نشان می‌دهد حرکت فوتبال ایران رو به جلو و در حال پیشرفت است.

* شما با علی سامره به پروجا رسیدید.

– سامره دو ماه زودتر از من کارش را شروع کرد اما برخلاف من او زودتر کارش را در ایتالیا تمام کرد.

* از تجربه فوتبال در ایتالیا چه خاطراتی دارید؟

– تجربه عالی. من از خودم به عنوان بازیکن و همچنین خارج از زمین راضی بودم. اغلب هم به ایتالیا بر می‌گردم چون در شهر ترویسو خانه داریم.

* شما در پروجا، مسینا و لیورنو بازی کردید … چرا ترویسو؟

– پدر همسرم ابتدا در پروجا بود، سپس به ترویسو رفت و ما اغلب به آنها سر می زنیم. من پاسپورت ایتالیایی دارم. فرزندانم در پیزا و ترویسو متولد شدند. ترویسو شهر زیبایی است که ما خیلی آن را دوست داریم. اکنون احساس می‌کنم مثل یک شهروند ترویسو هستم.

* چرا هرگز برای ترویسو بازی نکردید؟

آنها در سری A تیم نداشتند. به جز یک دوره کوتاه در سری B، همیشه سعی می‌کردم در سری A بمانم.

* وضعیت ایران بعد از شیوع ویروس Covid-۱۹ چگونه است؟

– فاجعه است و اوضاع دوباره بدتر شده است. بیمارستان‌های پر از بیمار شده است. چند روز است که مردم خانه خود را ترک نکرده‌اند. ما به وضعیت ماه‌های فوریه-مارس بازگشتیم. در تیم، هر هفته آزمایشات را انجام می‌دهیم و مراقب هستیم. همه چیز تحت کنترل است و خوشبختانه تاکنون در بین بازیکنان هیچکس مبتلا نشده است.

* چطور شما به فوتبال ایتالیا رسیدید؟

– من زمان بلاژوویچ به تیم ملی دعوت شدم و به عنوان مدافع بازی می‌کردم در حالی که قبل از آن مهاجم بودم. در بازی ایران و عربستان بود که نمایندگان باشگاه پروجا در ورزشگاه بودند و می‌خواستند بازیکن ببینند. در نهایت آنها مرا انتخاب کردند.

* در کدام یک از تیم‌هایی که در آن بازی کردید، احساس بهتری داشتید؟

– در تیم مسینا که من گل صعود به سری A را به ثمر رساندم. مردم از ما قدردانی کردند و احساس محبت بیشتری نسبت به پروجا و لیورنو داشتم.

* تجربه ایتالیایی چقدر در حرفه شما به عنوان مربی وجود دارد؟

– از فوتبال ایتالیا الهام گرفته‌ام. سعی می‌کنم آنچه که آموخته‌ام را استفاده کنم. من سبک آنچلوتی را دوست دارم همچنین کونته، کاپلو و آلگری. سیستم مورد علاقه ام ۱-۳-۲-۴ است و به جای آن ۲-۴-۴ یا ۱-۴-۱-۴

* آیا هنوز سری A را دنبال می‌کنید؟

– فوتبال ایتالیا بسیار محبوب است و هیجان و زیبایی بیشتری دارد.

* آیا درست است که دیدار استقلال و پرسپولیس یکی از داغ‌ترین دربی‌های جهان است؟

بدون شک استقلال – پرسپولیس محبوبترین دربی جهان است. در تهران ۱۵ میلیون نفر زندگی می‌کنند. شهر به دو بخش از این تیم‌ها تبدیل شده است. در تمام ایران ۳۰ میلیون نفر طرفدار پرسپولیس و ۲۵ میلیون نفر طرفدار استقلال هستند. استادیوم همیشه ۱۰۰ هزار تماشاگر دارد. این یک دربی است که تمام سال طول می‌کشد.

ادعای سنگین درباره داربی استقلال _ پرسپولیس  در رسانه مطرح ایتالیایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط