شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز خودداری کنند


شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز خودداری کنند

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به این‌که شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند، گفت: در حین خاکسپاری حضور بیش از 10 نفر از خانواده متوفیان کرونایی و عادی مجاز نبوده و اعضای حاضر نیز باید از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را به طور کامل رعایت کنند.

فرخ جلالی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که آمار متوفیان کرونایی از فوتی های معمولی سبقت گرفته است، اظهار کرد: فوتی‌های کرونایی در قبور دو طبقه وادی رحمت دفن می‌شوند.

وی با بیان این‌که در شهرستان‌های دیگر دفن متوفیان کرونایی در یک مکان و بلوک انجام می‌شود، اضافه کرد: در تبریز نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی اداره بهداشت و نیروی انتظامی، متوفیان کرونایی در قبور دو طبقه‌ به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: زمان دفن فوتی‌های کرونایی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد بوده و ما از مردم خواستاریم که در زمان دفن و به ویژه دفن متوفیان کرونایی در محل حضور نداشته باشند؛ البته مطمئن باشند که در دفن متوفیان، همه مسائل شرعی اعم از غسل، اقامه نماز، کفن و دفن با نظارت ناظران نماینده ولی فقیه در استان رعایت می‌شود.

جلالی با بیان این‌که عملیات کف سازی بلوک ۶۵ به اتمام رسیده است، گفت: در سال جاری عملیات ساماندهی و کف سازی هفت بلوک را آغاز کرده‌ایم که تا پایان ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: با اتمام کف سازی بلوک ۶۵، ساماندهی و کف سازی بلوک ۹۵ نیز به زودی آغاز می‌شود؛ همچنین آسفالت مسیر مقابل بلوک های ۱۳ و ۱۲ نیز از هفته آینده شروع می‌شود.

جلالی همچنین از کلنگ زنی فاضلاب وادی رحمت تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات سیپتیک، ازن زنی و کلرزنی فاضلاب وادی رحمت در حال انجام بوده و از حدود دو هفته دیگر، با حمایت شهردار، دادستان محترم تبریز و همکاری اداره آب و فاضلاب و شهرداری منطقه ۷ این عملیات اجرا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اعلام کرد: مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت به اتمام رسیده و ما منتظر ابلاغ بنیاد شهید هستیم تا کار کف سازی و نگهداری را بر عهده بگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها