برگزاری آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام ستاد ناجا


برگزاری آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام ستاد ناجا

فرمانده نیروی انتظامی در آئین عطرافشانی از مزار شهدای گمنام ستاد فرماندهی ناجا تاکید کرد: همه ما باید از شهیدان تاسی بگیریم و پیرو راه ولایت باشیم.

برگزاری آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام ستاد ناجابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری آئین غبارروبی از مزار شهدای گمنام در ستاد فرماندهی ناجا گفت: هر سال و همزمان با هفته نیروی انتظامی آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا را در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌کردیم و امسال با توجه به شرایط موجود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این آیین را همزمان با برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا که در سالن فجر برگزار شد، انجام دادیم.
وی افزود: پس از برگزاری آئین نکوداشت شهدای عرصه امنیت در چهلمین سال دفاع مقدس که به همت معاونت نیروی انسانی برگزار شد، هم اکنون با حضور بر سر مزار شهدای گمنام ستاد فرماندهی ناجا ضمن عطرافشانی و غبارروبی، بار دیگر با آرمان‌های امام، رهبری و شهدا تجدید میثاق می‌کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدا جان عزیز خویش را در راه امنیت این کشور فدا کردند، ادامه داد: همه ما باید از شهدا عزیز الگو و تاسی بگیریم، پیرو راه ولایت باشیم و با الگوگیری از منش آنان، خدمتگزاری صدیق برای مردم باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس