اجرای طرح پائیزی اوقات فراغت ویژه بچه های مسجدی 


اجرای طرح پائیزی اوقات فراغت ویژه بچه های مسجدی 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: یکی از برنامه های کانون تخصصی مهدویت استفاده از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در راستای ترویج معارف دینی و فرهنگ مهدویت است.

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون تخصصی مهدویت استفاده از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در راستای ترویج معارف دینی و آشنایی آنها با سبک زندگی و سیره امام زمان (عج) است.


مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: به همین منظور فرصت را غنیمت شمرده و علی رغم محدودیت های کرونایی اما با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال اجرای طرح پائیزی اوقات فراغت هستیم.


وی بیان کرد: این طرح که به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل پائیز برنامه ریزی و از ۲ مهر سال جاری آغاز شده است.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: طرح اوقات فراغت پائیزی هر چهارشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور کودکان و نوجوانان مسجدی در مسجد حضرت زهرا (س) برگزار می شود.


مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان اظهار کرد: این طرح شامل دوره های آموزش تفسیر قرآن کریم، آموزش احکام و امام مهدی شناسی است البته امسال ساعتی را نیز به پرسش و پاسخ های دینی کودکان و نوجوانان اختصاص داده ایم.



وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز در طول هفته با استفاده از بستر فضای مجازی با بچه های مسجدی کانون در ارتباط هستیم و مطالب مفیدی را در گروه مجازی کانون به اشتراک می گذاریم و مسابقه های مجازی فرهنگی نیز اجرا می کنیم.


حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: در حال حاضر دشمن بیش از پیش به دنبال ضربه زدن به دین است و در همین راستا به دنبال معرفی الگوهای غربی برای قشر نوجوان و جوان ما است بنابراین ضروری است که ما برای خنثی شدن نقشه های دشمن، برای غنی سازی اوقات فراغت آنها برنامه ریزی کنیم و امیدواریم ما با اجرای طرح اوقات فراغت پائیزی بتوانیم در راستای تربیت فرزندانی مهدوی گام برداریم.



مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با اشاره به دهه پایانی ماه صفر، عنوان کرد: طرح تلاوت نور همراه با قرائت زیارت نامه پیامبر اکرم (ص) از برنامه های دهه پایانی ماه صفر بود که با مشارکت بچه های مسجدی کانون اجرا شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح سلام بر امام رئوف اجرا شد تا از راه دور عرض ارادتی به ساحت مقدس امام هشتم (ع) و زائر کوی آن حضرت شویم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس