کارگاه آموزشی مهارت «نه» گفتن با رویکرد پیشگیری از اعتیاد برپا شد


کارگاه آموزشی مهارت «نه» گفتن با رویکرد پیشگیری از اعتیاد برپا شد

کارگاه آموزشی مهارت «نه» گفتن با رویکرد پیشگیری از اعتیاد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دو نوبت ویژه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپا شد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کارگاه آموزشی مهارت «نه» گفتن با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در صبح امروز پنج شنبه اول آبان ماه زیر نظر «فرهاد رنجبر» دانش آموخته ی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و مدرس پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

مدرس کارگاه در ابتدا ضمن ارائه گزارشی آماری از آسیب های اجتماعی مرتبط با اعتیاد و طرح پرسش هایی، گفت: مشغله کاری باعث شده از فرزندان خود دور شویم و این خود سرآغاز بروز برخی آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هر چه دغدغه ی مسائل اقتصادی بیشتر شود امکان گرایش به مواد و دیگر آسیب ها بیشتر می شود، گفت: باید به امر آموزش و خانواده توجه بیشتری نشان دهیم و بکوشیم به گونه ای به فرزندان و خانواده رفتار کنیم که جاذبه بیشتر از دافعه شود.

رنجبر با اشاره به اینکه تاثیرات گرایش به مواد مخدر بسیار خانمان سوز است، گفت: مهاجرت و تنوع اقوام و... استان ما را خاص تر و بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار داده و گفت: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و با آموزش به موقع و تحکیم بنیان خانواده آسیب ها را به حداقل برسانیم.

در پایان کارگاه ها حاضران در فضایی صمیمی با مدرس مدعو گفت و گو کردند و به تناسب به پرسش های مطروحه پاسخ داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت