اولین دوره همیاران صدرا برگزار می‌شود


اولین دوره همیاران صدرا برگزار می‌شود

سازمان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با مدیریت بر 180 مدرسه در سراسر کشور قصد دارد دوره تربیت مشاور و مربی نوجوان را با استفاده از اساتید مطرح کشوری برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با مدیریت بر ۱۸۰ مدرسه در سراسر کشور قصد دارد دوره تربیت مشاور و مربی نوجوان را با استفاده از اساتید مطرح کشوری برگزار کند.

اولین دوره همیاران صدرا برگزار می‌شود

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنّما قَلبُ الحَدَثِ کَالأرضِ الخالِیه ما أُلقِی فی‌ها منشی ءٍ قَبِلَتهُ فَبادَرتُکَ بِا لأدَبِ قَبلَ أن یقسُوَ قَلبَکَ و یشتَغِلَ لُبُکَ»

از نصایح أمیرالمومنین علی علیه‌السلام به فرزندشان: «بی‌تردید دل نوجوان همچون زمین آماده و بدون کشت است که آمادهٔ پذیرش هر بذری است که در آن افکنده شود، پس به تربیت تو شتافتم پیش از آن‌که دلت سخت شود و خاطرت به چیزی مشغول شود.»

دوره نوجوانی به دلیل ظرافت‌ها، مشکلات و تأثیر مهمی که در آینده فرد دارد بسیار حساس است. گذر از این دوران نیازمند راهنمایی و مشاوره والدین، آموزگاران و فعالان عرصه تعلیم و تربیت هست.

به گزارش سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با مدیریت بر ۱۸۰ مدرسه در سراسر کشور قصد دارد دوره تربیت مشاور و مربی نوجوان را با استفاده از اساتید مطرح کشوری برگزار نماید. این دوره در سه مرحله طراحی‌شده که دوره حاضر مرحله اول آن است.

قبل از ثبت‌نام به موارد ذیل توجه فرمایید:

۱ دوره برای عموم افراد قابل‌استفاده است امّا برای والدین، معلمین، مربیان و مشاوران تربیتی ضروری به نظر می‌رسد. از میان برگزیدگان دوره دعوت به همکاری به عمل می‌آید.

۲ دوره به‌صورت مجازی و در ۴۸ جلسه کارگاهی (ویژگی‌های نوجوان، مشکلات، آشنایی با اختلالاتِ دوره نوجوانی، آموزش سبک زندگی و…) از تاریخ … تا … برگزار می‌شود.

۳ مدرس دوره جناب حجت‌الاسلام ابراهیم اخوی روانشناس، مشاور، مدیر مرکز مشاوره مأوا (وابسته به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره)، عضو رسمی نظام روان‌شناسی و مشاور کشور و سرگروه مشاوران نوجوان و جوان حوزه‌های علمیه کشور است.

۴ هزینه دوره ۳۸۰ هزار تومان (باقابلیت تقسیط) بوده و هزینه دوره به دو نفر برتر عودت داده می‌شود. جهت حمایت از اقشار مرتبط با عرصه نوجوان تخفیفانی در نظر گرفته‌شده است. تخفیف مربیان و معلمان ۱۰%، طلاب و فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا ۱۵% و پرداخت نقدی ۱۰% است. مبلغ ۱۲۰ هزار تومان هنگام ثبت‌نام از تمامی افراد اخذشده و مابقی مبلغ با احتساب تخفیفت و تقسیط دریافت می‌شود. در صورت انصراف قبل از برگزاری جلسات با کسر ۱۰% از مبلغ دوره، وجه عودت خواهد شد.

۵ بعد از پایان دوره، گواهی رسمی اعطا می‌شود.

راه‌های ارتباطی:

موبایل: ۵۸۳۵_۶۲۴_۰۹۰۳ (زمان پاسخگویی ساعت ۹ الی ۱۲)

آیدی پیام‌رسان ایتا: Hamyaran_sadra@

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا