رتبه برتر جهاددانشگاهی یزد در برگزاری مسابقات دفاع 3 دقیقه‌ای


رتبه برتر جهاددانشگاهی یزد در برگزاری مسابقات دفاع 3 دقیقه‌ای

مرحله نیمه‌نهایی چهارمین دوره مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای در چهار گروه با ارزیابی پایان‌نامه‌ی 33 شرکت‌کننده برگزار شد و در پایان این مراسم نیز واحدهای برتر جهاددانشگاهی در برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای معرفی شدند.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یزد در کنار واحدهای امیرکبیر و چهارمحال و بختیاری در این مراسم به عنوان واحدهای برتر در برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه ای معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر از تلاش آنها قدردانی شد.

یاداور می‌شود؛ مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای در یزد در آبان سال ۱۳۹۸ و با شرکت ۵۳ دانشجو از هفت دانشگاه استان یزد برگزار شد.

در این مرحله که با توجه به ملاحظات بهداشتی مربوط به شیوع کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد، ویدئوهای ارسالی شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی در سالن شهید صبوری ساختمان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و در حضور داوران ارائه شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پس از ارائه نفرات هر یک از گروه‌ها، طبق ارزیابی و اعلام نظر هیات داوران؛ محمد زارع و فلورا فرخی از گروه A، سبحان ملک محمدی و محمد سرایی از گروه B، زینب رفیعی و سیده شکوفه موسوی از گروه C و فرزانه غریبی و بهزاد رئیسی از گروه D به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی طی چهار دوره و به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود