تصاویر زنده از اسمارت‌فون ال‌جی Q52 منتشر شد


تصاویر زنده از اسمارت‌فون ال‌جی Q52 منتشر شد

ماه گذشته کمپانی ال‌جی از اسمارت‌فون میان‌رده K52 رونمایی کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در بازارهای منطقه اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا به فروش خواهد رفت. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که این هندست در بازار خانگی کمپانی با نام جدیدی موسوم به ال‌جی Q52 روانه بازار خواهد شد. تصاویر لو رفته از هندست به این واقعیت اشاره دارند. تصاویر مربوط...

ماه گذشته کمپانی ال‌جی از اسمارت‌فون میان‌رده K52 رونمایی کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در بازارهای منطقه اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا به فروش خواهد رفت. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که این هندست در بازار خانگی کمپانی با نام جدیدی موسوم به ال‌جی Q52 روانه بازار خواهد شد. تصاویر لو رفته از هندست به این واقعیت اشاره دارند. تصاویر مربوط به این هندست با اندازه‌ای مشابه K52 و فلاش LED سه‌گانه منتشر شده است.

تصاویر ال‌جی Q52 و برخی محتوای تبلیغاتی مربوط به آن

ظاهرا اسمارت‌فون ال‌جی Q52 مجهز به تراشه هلیو P35 ساخت شرکت مدیاتک همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. نمایشگر LCD این هندست با رزولوشن اچ‌دی پلاس از اندازه قطری 6.6 اینچی برخوردار است. حفره منفرد کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز بخش فوقانی نمایشگر از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

برگه مشخصات لو رفته نشان می‌دهند که ماژول دوربین پشتی هندست از حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. باتری ال‌جی Q52 از ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است؛ اما در خصوص به‌کارگیری فناوری شارژ سریع توسط ال‌جی هیچ توضیحی ارائه نشده است.

تصاویر ال‌جی Q52

در حال حاضر اسمارت‌فون ال‌جی K52 با قیمت‌گذاری 200 یورویی در آلمان عرضه می‌شود؛ اما برخی منابع محلی ادعا می‌کنند که اسمارت‌فون ال‌جی Q52 با قیمت‌گذاری تقریبی 300 هزار وون کره (تقریبا معادل 225 یورو) عرضه خواهد شد. این رقم از افزایش 10 درصدی قیمت‌گذاری گوشی در بازارهای بومی حکایت دارد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این هندست به‌همراه هدایایی ارزشمند یا قیمت‌گذاری رقابتی در بازارهای غیربومی عرضه خواهد شد یا خیر؛ بازارهایی که فضای رقابتی در آن‌ها روزبه‌روز شدیدتر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست