به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کارگاه آموزشی اقدامپژوهی، با هدف تقویت روحیه تحقیق و پژوهش و بازآموزی مبحث اقدامپژوهی در طی دو جلسه و به صورت وبینار برگزار شد.
در این کارگاه، مریم مظفریصداقت، کارشناس آموزش و پژوهش استان، ضمن تعریف جامعی از اقدامپژوهی و روشهای مناسب آن، هدف از پژوهش را استفاده از روش علمی و خلاقانه جهت حل مسائل و بهبود وضعیت موجود خواند و اصلیترین تفاوت پژوهش در عمل، با سایر پژوهشها را علاقه و تعهد و احساس مسئولیت دانست.
مظفریصداقت همچنین به هفته پژوهش اشاره کرد و نسبت به ارسال پژوهشهای همکاران و اعضا تا پنجم آبانماه تاکید کرد. گفتنی است همکاران ضمن استقبال از برگزاری این کارگاه، در خلال آموزش سوالها و ابهامات خود را پیرامون مبحث ارائه شده، مطرح کردند.
واحد آموزش و پژوهش استان همدان، دومین کارگاه مجازی اقدامپژوهی را برگزار کرد
وبینار آموزشی اقدامپژوهی با موضوع «اقدامپژوهی و روشهای مناسب آن» در دو جلسه مجزا و با حضور کلیه مربیان مراکز استان همدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کارگاه آموزشی اقدامپژوهی، با هدف تقویت روحیه تحقیق و پژوهش و بازآموزی مبحث اقدامپژوهی در طی دو جلسه و به صورت وبینار برگزار شد.
در این کارگاه، مریم مظفریصداقت، کارشناس آموزش و پژوهش استان، ضمن تعریف جامعی از اقدامپژوهی و روشهای مناسب آن، هدف از پژوهش را استفاده از روش علمی و خلاقانه جهت حل مسائل و بهبود وضعیت موجود خواند و اصلیترین تفاوت پژوهش در عمل، با سایر پژوهشها را علاقه و تعهد و احساس مسئولیت دانست.
مظفریصداقت همچنین به هفته پژوهش اشاره کرد و نسبت به ارسال پژوهشهای همکاران و اعضا تا پنجم آبانماه تاکید کرد. گفتنی است همکاران ضمن استقبال از برگزاری این کارگاه، در خلال آموزش سوالها و ابهامات خود را پیرامون مبحث ارائه شده، مطرح کردند.