30 بسته معیشتی به همت فعالان کانون اهل بیت (ع) توزیع شد


30 بسته معیشتی به همت فعالان کانون اهل بیت (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت (ع) روستای اجیرلو گفت: 30 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون اهل بیت (ع) برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

«پویا شاهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون اهل بیت (ع) برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت (ع) روستای اجیرلو تصریح کرد: این بسته شامل ماکارونی، قند، تن ماهی، سویا و برنج ایرانی بود که همت خیرین و فعالان این کانون تهیه شده بود.

وی یادآور شد: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی از سوی این کانون در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع شده است و جهاد همدلی همچنان ادامه دارد.

شاهی خاطر نشان کرد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و دستگیری از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت (ع) روستای اجیرلو افزود: امیدواریم با این حرکت فرهنگی بتوانیم فرهنگ احسان و نیکوکاری را در بین اقشار مختلف مردم حفظ کنیم و آماده دریافت کمک های خیرین برای توزیع در بین خانواده های بی بضاعت هستیم.

شاهی اعلام داشت: در روزهای سخت بیماری قرار داریم و باید به فکر همدلی و ایثار همچون دوران دفاع مقدس باشیم تا بتوانیم این روزهای را با کمک به همنوعان به سرانجام برسانیم.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا